Hallo meiden, Pfff ik weet niet wat er met me aan de hand is maar durf niet te testen. Ben vandaag 4 dagen over tijd en heb wel al 4 dagen op de avond een drukkend gevoel in me buik, maar geen pijn en ben niet ongi.Soms last van me borsten maar dan trekt het ook weer weg en Zonet had ik even heel veel last van me rug en dat is ook weer weg. maar ik durf gewoon echt niet te testen.. Het is niet ontpillen want wij zijn al een jaar bezig. min cyclus is altijd 28 dagen. Helllpp ik moet moed verzinnen om die test te gaan doen en dat komt denk ik omdat ik vaak voor me NOD al ging testen en negatief was. Alleen deze maand kon ik het op de een of andere manier tegen houden maar nu is het anders om ik durf niet.
Gewoon doen! Anders maak je je eigen alleen maar gek! Desnoods geef je na het plassen je test aan je man/vriend en dan leest hij de uitslag af.. Succes!
Ja, echt doen! Je kunt het wel uitstellen, maar je bent nu toch echt 4 dagen over tijd, dus een test is gewoon nodig. Kom op! Even moed verzamelen en gaan met die banaan. Ik denk dat het allebei een opluchting zal geven. Ook als deze negatief is, dan maak je jezelf niet helemaal gek in iedergeval! Maar ik hoop natuurlijk op een positieve test!!
Doen! wel of niet testen maakt je niet meer of minder zwanger. Er is 1 manier om erachter te komen en dat is door een test te doen.
Ik zeg ook, testen! Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het is. Als je test heb je duidelijkheid, en kun je jezelf niet meer gek maken. Plus, wij zijn hier nu allemaal ook heel erg benieuwd
meiden ik moet nog een half uur wachten dan heb ik 2 uur niet gedronken en geplast en dan ga ik testen. ik heb de kv testen de etos de action en clearbleu digital.
Ik zeg ook testen! doe t niet voor je zelf maar voor alle nieuwsgierigen hierzo Nee alleen door te testen weet je meer!!