5 okt ons start sein!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlammetjuh, Oct 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlammetjuh

Oct 3, 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo,

zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden.. Ik moest 5 okt naar de internist om te kijken of we groenlicht kregen. En jaaah we hebben het antwoord we mogen beginnen..

Omdat ik ons eerste iui in het radboud gedaan heb en de arsten nu in het cwz willen dan is het lotje korter.. Moet ik alles op nieuw doen:( :x terwijl we de gyncoloog gesproken hebben in het cwz en die beloofde de papieren op te halen en zei dat we niet alles door hoeft te maken.. We wachte nu nog op een telefoontje.. Ze gaat overleggen een spannende week dus voor ons..

Verder tja ben ik gestopt eerst de prikpil gehad en na de vreselijke verhalen op internet gelezen te hebben overgestapt op de minipil.. Sins ik gestopt ben nu 1 maand ben ik wat dikker geworden en voel ik me soms niet zo lekker.. Maar ja het kan natuurlijk ook gewoon de waanidd zijn;)

Ik hoop zo dat ik snel ongesteld ben, want nu heb ik groen ligt maar weet niet hoe het over 1 jaar is.. Ook is me diabetes nu stabiel..

Sorry voor het grote verhaal:) Maar doet me goed om even het te luchten want niemand in de fam weet het dat we met een tweede bruisje bezig zijn.. of dat we een start sein hebben gekregen

2. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

Sep 30, 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superspannend joh! Ik hoop voor je dat je snel een mooie test in handen mag hebben, en tot het zover is... ook heel veel plezier gewenst met klussen ;)

3. Vlammetjuh

Oct 3, 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    @Vlootje25 Dank je wel voor je lieve reactie:)

4. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    harstikke fijn dat jullie groen licht hebben!
    ik hoop dat er gauw een wondertje jullie kant op komt!

Share This Page