Welke ovulatietest vinden jullie het beste? En eventueel waarom juist die of waarom een ander perse niet? Gewoon uit intresse.
Action vind ik heel fijn gewoon erop plassen niet rommelen met n potje net zoals zwanger en kids. Die zijn ook wel duidelijk maar vond Action toch fijner.
Ik gebruik Testjezelf.nu via de Bol.com. Hoge gevoeligheid, goedkoop en lekker geen starende cassieres bij de kassa (sorry, dat vind ik echt gewoon het fijnste) Ik werk zelf full time en ben dus vaak niet thuis wanneer de bestelling thuis komt. De verpakking past prima door de brievenbus, dus na een werkdag ligt de cassette op de deurmat ideaal
Zwanger en kids ovulatie dipsticks, zijn goedkoop en erg goed. Heb altijd wel lichte streepjes maar pas een donkere knaller als mn ei komt. Werken gewoon heel fijn
Bij de action had ik duidelijk 2 positieve testen en liepen ze op, bij de kruidvat waren ze bij mij 5 dagen knal en liepen ze wel iets af!
Sensitest dipsticks vind ik goed & duidelijk, ook niet duur! Lichte streepjes en bij mijn ei duidelijke knallers Action vond ik minder
Ik gebruik de dipsticks van zw&k! Maar omdat de mijne vaak niet super knal werden ben ik de ovulatietesten van cb er bij gaan gebruiken.. Die gebruik ik zodra die van zw&k voor mijn gevoel positief zijn (vaak ietsje lichter dan de controle streep)