Goedemorgen! Op woensdagavond om 23.00 vermoed ik een innestelingsbloeding te hebben gehad, of nou ja bloeding kan ik het niet eens noemen, het was een klein veegje bloed bij het afvegen, sindsdien niks meer... Die avond en de 2 dagen daarvoor heb ik ook krampen gehad. Heel mild, en het voelde anders dan als ik ongesteld moet worden. Mijn NOD verwachtte ik rond vandaag, mijn cyclus varieert nog wel eens. Vanmorgen heb ik getest maar die was helaas negatief. Als ik het juist heb en ik woensdagavond een innesteling had, zou mijn test dan nu echt positief moeten zijn of is er nog hoop? Anders kan het zijn dat ik gewoon een stuk later heb geovuleerd dan ik dacht (dat heb ik niet bijgehouden). Hoor graag jullie ervaringen.
Gemiddeld is een innesteling op 9 dpo en de meeste mensen testen pas positief vanaf 11 dpo (licht) . Dus, als jij denkt dat woensdag je innesteling was dan zou ik Verwachten dat je zondag wel een positieve test moet hebben
Ik denk niet dat het een innesteling bloeding is geweest. Ik had dat elke maand, behalve de keren dat wel zwanger was. Gewoon hormonale verandering zorgde ervoor. Dus een beetje bloed betekend niet gelijk innesteling, anders had je na 3 dagen ook al positief kunnen testen
Ben je zeker van je eisprong? Klinkt namelijk ook als een eisprongbloeding. Verder is 1,5 dag na de innesteling al testen wel heel vroeg. Ik zou nog ff 2 dagen extra wachten.