Vorige maand had ik hier een bericht geplaatst, dat ik de pil was vergeten en 1 had uitgekots, niet had gedaan wat in de bijsluiter stond. Dus ook maar 20 pillen had genomen inplaats van 21!! Die maand na het vergeten heb ik gewoon ''gemenstrueerd'' Niet zo hevig als normaal, maar had wel bloed. Ook had ik wel zw symptomen maar zw test bleef negatief. Nu deze maand heb ik niks vergeten, en begon woensdag ochtend '' mijn menstruatie '' bruin oud bloed?? Normaal als dat begint breekt het los en word ik ''ongesteld'' met alle kwalen van dien. Nu helemaal niks, alleen woensdag ''iets'' bruinverlies gehad, en donderdag heel even.. bij elkaar nog geen maandverbandje vol?? Vorige maand wel meerdere zw tests gedaan, maar kwam niks uit. Dus doe ik er nu ook maar geen, want ben niet zwanger ( Ben er ook niet meer mee bezig, dus kan ook niet ''schijnzwanger'' zijn ) Maar wat kan het wel zijn?? Slik de diane pil, en dat nu net een half jaar. Hiervoor 8 jaar marvelon geslikt en toen 2 jaar een mirena gehad. Hoop op antwoord! Groetjes.
Hallo, Het kan het begin van je menstruatie zijn geweest en dat deze later is doorgezet. Zou ook een innstelingsbloeding geweest zijn. Het kan een menstruatie zijn geweest die een stuk minder was dan normaal, dat kan weleens gebeuren zonder dat daar echt een reden voor is. Soms is er niet altijd een oorzaak voor te vinden. Groetjes Ineke