Ik word even helemaal gek hier, dus ik hoop dat jullie mij duidelijkheid kunnen geven. Ik houd mijn temperatuur bij en deze bleef sinds vorige week donderdag hoog en ja ik meet rectaal voor ik op sta. Nu veegde ik woensdag iets roze af en heb ik verder de hele dag een klein beetje gebloed. Rood en waterig kwa structuur. De volgende dag was het echt nog maar heel weinig en was het paarsachtig, aubergine kleur, (ik gebruik een cupje dus zie alles goed haha). Gisterochtend was het vrijwel niks meer en wat er in zat was wit wat nog een klein beetje donker was en smiddags was het weer gewoon wit. Mijn ongesteldheid duurt normaal rond de 7 dagen en ik heb dan 2 dagen extreme buikpijn en het is ook heel erg veel altijd. Nu heb ik heel af en toe heel kort lichte krampjes gehad, en 2x een beetje last van maagzuur wat ik nooit heb. Maargoed nu komt het.. Het bloeden begon dus 3 dagen geleden en is gister gestopt. Vandaag ging mijn temperatuur opeens terug van 37.1 naar 36.7... Terwijl ik echt overtuigd was van een innestelingsbloeding... Kan dit nog een verlate innestelingsdip zijn? Iemand die dit eerder mee heeft gemaakt en toch zwanger bleek? En ik heb vanochtend een early test van de Action gedaan, maar die bleef negatief. Mijn NOD zou waarschijnlijk ongeveer 28 augustus moeten zijn, maar omdat er overal staat dat je innesteling 5 dagen voor je NOD is, heb ik dus toch alvast getest met zo'n early testje.. Zou dat dan toch nog te vroeg zijn geweest? Liefs, Zangvogeltje
Mag ik je kaartje eens zien? De dip naar 36.7 betekent dan vaak wel dat je of in een nieuwe cyclus zit (soms daalt hij pas tijdens de ongi naar basaal)