pffff ik weet het ff niet nu... Heb net een kv test gedaan en binnen 5 min, een lichte streep te zien... Een dipstick erachteraan gedaan ook een streepje maar lichter... En ongeduldig een CB gedaan NIET zwanger... Met plassen overigens bruine afscheiding en buikkrampjes.... Iemand ervaring hiermee? Morgenochtend nog maar een testje doen met ochtendurine....
Wacht nog een 5 dagen, de CB zijn minder gevoelig dan die van het kruidvat heb ik de indruk. Vriendin van me teste ook licht positief met die van het kruidvat voor de NOD, en negatief met CB, maar paar dagen later op de NOD wél positief met beide.
Geen test doen morgen; bruine afscheiding is al een slecht teken, bovendien zit je nog voor je nod dus is er bijna nooit wat te zien en je hcg heeft 48 uur nodig om te verdubbelen zodat het iets zichtbaarder zou zijn op een test; morgen is dus in meerdere opzichten te vroeg.
bruine afscheiding is niet altijd een slecht teken... Schrok er alleen van omdat dat bij mijn vorige zwangerschap niet gebeurt was maar schijnt volgens de VK regelmatig voor te komen... En de test is echt duidelijk positief hoef niet te turen en met verdund middagurine.... We gaan het afwachten kan nog alle kanten op... Terug naar mijn wachtbankje
Hej Kimlee, Aan je verhaal te lezen dacht ik al dat je zwanger was! De kruidvat testen zijn veel gevoeliger dan die van clearblue en bruine afscheiding tijdens vroege zwangerschap komt heel vaak voor! Gefeliciteerd en geniet ervan!!