Vraagje: hoe zit het met je afscheiding voor je NOD? Dus dames die zwanger zijn hoe was jullie afscheiding, hadden jullie het wel of niet of vreemde afscheiding? Ben erg benieuwd
Ik had vanaf mn eisprong afscheiding.. en normaal duurde dat 5 dagen ong.. en bij mij bleef t maar komen! ik moet eerlijk zeggen dat ik nu nog verschillende dagen heb dat ik dr last van heb.. mijn afscheiding is gewoon wit.. geen draden.. gewoon papje zeg ma ( sorry misschien een beetje onsmakelijk )
bij mij is het nooit veranderd. echt maar minimaal meer afscheiding dan normaal. maar heb een zwangere vriendin die echt inlegkruisjes moet dragen omdat ze zoveel meer heeft dan normaal....
Ik heb in niet-zwangere toestand doorzichtige afscheiding, maar zodra ik zwanger ben (nog voor ik overtijd ben) wordt dat een wit papje. Alle 3 de keren zo geweest (had niet eens om een test hoeven gaan, hihihih)
Ruikt idd anders. Dacht de eerste keer dat ik een infectie had, maar dat is niet zo. Een teveel aan één of ander hormoon (waarvan ik de naam steeds weer vergeet). Gelukkig ruikt het niet al te sterk (veel veranderen van onderbroek of verstelde washandjes inleggen is de boodschap).
dat geeft me dan weer hoop ik heb ook zon wit papje schaam me dood :s ik verschoon mezelf echt meerdere keren per dag ga ik naar de wc en ja hoor weer zon plek in mijn ondergoed.. pff.. als het maar een goed teken is dan zal ik niet meer klagen hihi
Bij mij ook een paar dagen voor NOD ineens van die krijtkleurige witte afscheiding. Had ik anders nooit, dus toen begon er bij mij een belletje te rinkelen. Nu af en toe nog last van, nu ja, last is een groot woord!
Ik had vandaag ineens heel andere soort afscheiding. het was wittig, beetje dikker dan normaal en lijkt beetje op vruchtbaar slijm maar echte draden kan ik er niet van trekken...zag er echt apart uit, soort papje ook was het, redelijk dik, maar heb pas net mn ei achter de rug dus bij mij zal het wel niks betekenen.. Liefs Syl
ben nu trouwens nog super vochtig onder...mn slipje was net gewoon helemaal nat, apart luchtje ook ja (maar niet echt stinken ofzo) het is nu dus echt waterig en heb ook beetje ongi krampjes..
Ik heb wel dingen dat ik denk dat ik weer zwanger ben. En ook witte afscheiding. Nu dacht ik dus ook aan infectie.
Hier ook iemand die daar last van heeft.. nat van onder.. witte afscheiding... ik denk elke keer zo nu ben ik vast ongi omdat het nat in me onderbroekie is en dan ga ik kijken en dan is het toch weer niet... Ik vind het steeds spannender worden... morgen wilde ik gaan testen. Ik ben eens benieuwd liefs jollie
Ik had dat ook toen ik zwanger was van de eerste.....ik dacht ja nu word ik ongi..maar dan was het ook slijm.... meis succes met testen en ik hoop dat het raak is voor je
Ik ben zo blij jullie allemaal te lezen! Ook ik heb die afscheiding, wit en dikkig en het rook tot eergister een beetje raar dus dacht ook aan een infectie. Ben zo gerust gesteld dat er meer zijn die dit hebben. Zou het dan toch raak zijn dit keer?