Enorm pijnlijke eisprong

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Klein, May 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Dames zoals het onderwerp als zegt, enorm pijnlijke eisprong!
    Vooral de pijn in mijn onderrug en rechter lies/buik

Iemand tips?? Ik heb al pcm genomen.
    Normaal duurt het nooit langer dan een paar uur maar nu al bijna een dag!

2. Annie23

Annie23 Actief lid

Jan 14, 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vaak 2dagen een pijnlijk gevoel in mn buik. Niet de hele dag maar met vlagen..
    Ik neem dan idd paracetamol, en/of een warme kruik.

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Kruik helpt bij mij altijd! Of 2 kruiken ;) 1 op de rug, 1 op de buik

4. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Gelukkig nog meer vrouwen! Ik had al het gevoel dat ik de enige was want het lijkt of iedereen altijd moet zoeken naar de eisprong!

Bedankt voor de snelle reacties

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Oh nee hoor, ik voel zoiets ook aankomen.Alsof ik word overvaren door een tanker met 1000 liter. Naar dus. Alleen deze maand lijkt het erop alsof het "poef" ineens voorbij was. Gisterenavond, maar na 3 uur krampjes was het voorbij. Je bent in elk geval zeker niet de enige!

6. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Heel herkenbaar! Ik zit momenteel met die verschijnselen. Zeurende pijn in m'n onderrug en flinke steken bij mijn linkereierstok.

Aan de ene kant fijn om te kunnen voelen wanneer je ovuleert, maar het gevoel is niet prettig. Ik neem er ook een paracetamolletje voor.

7. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    ja zeurend idd! Ik vergelijk het weleens met zeurende kiespijn ;)

Maar heeft toch ook wel weer voordelen of niet?! Ik ben benieuwd
    of ''het weten'' mij ook eerder zwanger zou kunnen maken.
    Aangezien sommige vrouwen opeens zwanger zijn doordat ze hun ei hebben gespot d.m.v. ovutesten

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Dat had ik ook, heel vervelend gevoel is dat he .

9. Novella

Novella Actief lid

Oct 8, 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel het ook altijd heel heftig... soms is het zo voorbij, soms duurt het wel 1 a 2 dagen.... Maar neem geen paracetamol ervoor...

10. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Kun je lichtroze afscheiding krijgen tijdens je eisprong? Ik heb zeurende buik- en liespijn, echt een duidelijk aanwezig gevoel, heel irritant. Sinds gisteren lichtroze bij het afvegen. Ik heb een lange onregelmatige cyclus dus geen idee waar ik zit. Innesteling? Eisprong?

11. Novella

Novella Actief lid

Oct 8, 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb zelf nooit roze afscheiding bij de eisprong... misschien hoort dat bij een innesteling? Dan komt er wel eens wat bloed mee.

x

12. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heb ik ook altijd...meerdere dagen zelfs! Het groeien voel ik ook. Meestal zo'n 3/4dg...:/

13. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Bijzonder he? Terwijl zoveel vrouwen ontzettend veel moeite moeten doen om hun ei te vinden dmv testen etc.

Was jij snel zwanger? Heeft je eisprong daarbij geholpen, omdat je het voelde?

Sorry voor de vragen:)

14. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Ik heb nu al 2-3 dagen die zeurende buik- lies- en ruigpijn, en echt een drukkend gevoel op mn baarmoeder (alsof er een baksteen op ligt!). Ook wisselende afscheiding: lichtroze, dan weer bruin, dan weer iets meer tussen roze en rood in, maar absoluut niet helderrood of iets menstruatieachtigs! En het is maar weinig, geen tampon of iets nodig. Ik vind het allemaal maar vreemd, misschien dan toch een eisprong? Mijn laatste menstruatie was 7 maart, dus zou wel weer eens tijd worden.

Weten jullie wanneer je ei springt? De eerste dag van die pijn, of pas als het over gaat? Ik let er nu wat meer op, maar nogmaals geen garantie dat ik uberhaupt een eisprong heb, ga maandag naar de gynaecoloog voor de eerste keer. Misschien kunnen ze in het ziekenhuis deze vraag wel beantwoorden wanneer ze bijv een echo maken of inwendig kijken? Zucht....

15. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Ja ik lees hier wel meer dat ze op een echo kunnen zien of je ei gaat springen of net gesprongen is! Dus je krijgt op die vraag vast antwoord!
    Ja ik voel als mijn ei springt, eerst is er een zeurende pijn en dan een soort van 'plop' Dan zakt de pijn geleidelijk weer dus ik weet het altijd wel.

16. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Bedankt voor je antwoord, ik ben erg benieuwd. Zie op tegen de eerste onderzoeken, maar ergens kijk ik ook wel weer uit naar de duidelijkheid die het geeft! Ik heb het idee dat er deze week wat aan het gebeuren is qua eisprong, dus wellicht een mooi moment om de gyn te laten kijken!

Ik blijf trouwens om de paar dagen testen zolang ik klachten heb, gelukkig breekt het me nog niet op, het is met testen van de Action en het Kruidvat redelijk goed te doen. We moeten het maar gewoon accepteren, en wachten wachten wachten!

17. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Ja inderdaad. Het vrouwelijk instinct is altijd behoorlijk goed! Dus wie weet;)

Maar dat wachten!!!! Het is soms vreselijk.
    De ene dag denk ik er niet zoveel aan en vandaag dacht ik oeiiiww het komt dichterbij!

18. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Ja, ik ben het vooral beu omdat 7 maart mijn laatste menstruatie was! Zit nu dus al op dag 79 en kwaaltjes komen en gaan, dus je kunt er gewoon écht helemaal niks mee. Nouja, eens in de week testen dus. Meer kan ik niet.

19. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0

Vreselijk die onzekerheid!!! En je kan er niks aan doen:(

20. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Nee, al zijn we ook pas vanaf maart bezig, dus ik heb nog niet echt het recht te klagen vind ik. Ik ben alleen bang dat er iets niet helemaal goed is, volgens de huisarts kan het in ieder geval duiden op verminderde vruchtbaarheid...

Share This Page