Hallo meiden, Ik heb een hele lange cyclus en ben maar begonnen met ovulatietesten om te kijken of ik wel een eisprong heb. Wel heb ik nu steeds meer een menstruatie pijn. Zal mijn ei nog komen? De laatste is van net.
De onderste is van vandaag? Dan lopen ze mooi op, nog even doortesten, Ik zou nu 2x per dag testen om je piek niet te missen... hij kan nog donkerder..
Kan idd nog donkerder, maar je eisprong zal nu niet lang meer op zich laten wachten. 2x per dag testen idd om je piek niet te missen. Succes!
is nog net niet positief dus 2 x per dag testen om ke LH piek niet te missen! En vanaf nu om de dag klussen!!! Succes
Ik zit vandaag al op dag 22. En heb een cyclus van 37 en 42 gehad. Dus dan zou t wel kunnen. Hoop echt dat ik mijn ei kan vinden.
Temperatuur je ook? Bij mij knalt de ovulatie test ook niet heel erg als ik mijn ei heb ( kan ook niet 2x per dag testen) door ook mijn temp.. En cervixslijm in de gaten te houden weet ik nog beter wanneer mijn ei is ( heb ook een lange cyclus) Voor nu, lekker klussen om de dag!