bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas na 2 weken een positieve test en bij mijn tweede na anderhalve week pas.. hoop dat je hier wat aan hebt..
Er zijn best veel vrouwen die pas laat positief testen. Maar ik zie dat je in ronde 3 zit, gebruikte je hiervoor de pil? in dat geval kan je cyclus ook nog best heel onregelmatig zijn (kan het sowieso ook zijn). En dat je menstruatie dus gewoon nog moet komen doordat je later dan je denkt een eisprong hebt gehad.
@asiqiz Ik ben nu ook twee dagen overtijd. Ik heb vanochtend een test gedaan, maar die was negatief. Zit zelf in me vierde ronde, maar kon alle rondes hiervoor precies zeggen wanneer ik ongesteld zou worden en had het ook al die keren goed, behalve nu? Vind het toch wel vreemd.. Ik heb verder niet echt zwangerschapssymptomen, behalve zere tepels en het uitblijven van mijn menstruatie dan. Denk dat ik tot zondag wacht en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, dat ik dan maar weer eens ga testen. Dit is wel om gek van te worden heh? Dat heb ik tenminste... Ik kan het niet afsluiten, doordat ik nog niet ongesteld ben geworden, maar de testen zijn ook negatief... Vaag! Hoop dat er voor ons snel duidelijkheid komt! Liefs Tahnee
Pff, ik ben ook al een paar dagen overtijd. Vorige maand ook al, dus ik test niet eens meer. Ik vind het alleen irritant dat ik maar niet ongesteld wordt. 1 ding weet ik zeker. Ik ga nooooit meer aan de pil. Wat een zootje troep krijg je in je lichaam.:x Ik hoop voor jou dat het zwanger mag zijn. Als dit voor het eerst is dat je overtijd bent, dan maak je nog wel kans denk ik.
@rowenavb Hoe kan dat dan? Ik lees hier echt verhalen dat sommige vrouwen al positief testen 4 dagen voor hun NOD??
En voelde je je dan wel zwanger, dat je daarom door bleef testen? Ik voel mijzelf nou niet echt zwanger (hoe ik het zou denken dan hoor), dit is namelijk voor ons eerste kindje
@ Laika Oh echt? Pf, vervelend zeg. Ik heb het nu al dat ik het dood irritant vind, en dit is pas de eerste keer voor mij. Maar heb je ondanks dat je het weleens meer hebt gehad, dat je dan niet toch wilt gaan testen?? Ja, pil is ook n troepje.. Maar ik heb al mijn vorige rondes een hele nette cyclus gehad, waarbij ik ook de tijd erop gelijk kon stellen dat ik ongi werd... En nu heb ik het dus voor de eerste keer mis.. Nou frustrerend is het wel:x Ik hoop het ook echt super erg! Duim ook voor jou hoor... Zolang we geen bloed zien, is het toch positief denk ik dan maar... Liefs
Ik heb geen idee, ik was gewoon aan de pil en niet ongesteld geworden, dus een test gedaan, die was negatief, toch naar de huisarts geweest die zei kan gebeuren als je aan de pil bent, mn moeder zei toen doe nou maar een zw.test en jaaaa hoor toen wel posi en dat is alweer 2,5 jr geleden hihi