word er gek van

Discussion in 'Zwanger worden' started by chipje, Oct 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chipje

chipje Bekend lid

Mar 11, 2013
    655
    10
    18
    Word zo moe van dat wachten!
    Snap dat heel veel dames in het zelfde schuitje zitten maar pffff wat ben ik dan ongeduldig.
    Moet 20 oktober ongesteld worden vandaag toch maar even een vroege zwangerschapstest gedaan van testjezelf.nu kreeg een vaag streepje maar ik lees nu dat deze testen een indrooglijn geven.
    Heb nu ook knallende koppijn wat ik meestal heb als me menstruatie begint maar dat zal toch nu te vroeg zijn pffffff kortom ik word gek van dat afwachten:( ik ga het opgeven denk ik en wacht gewoon op 20 oktober of er iets doorbreekt.

Wie van de meiden had ook hoofdpijn en een vage streep op de test en waren zwanger?

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik moet ook 20 oktober ongesteld worden, ben t wachten ook mr dan zat en heb gister daarom ook een testje gewaagd op 9 dpo. Natuurlijk was deze omowit:( heb zoveeeel klachten deze keer dat ik t gevoel dat t echt raak zou kunnen zijn. Maar weet echt niet meer hoe ik de komende dagen met eeze ongeduld door kan brengen grrrrr..
    Succs met wachten meid ♡

3. difrax21

difrax21 Lid

Oct 9, 2013
    49
    0
    0
    We willen graag zwanger worden!
    Hier ook last van gekte normale cyclus 35 dagen en nu overtijd. Durf geen 3e test te doen..

4. chipje

chipje Bekend lid

Mar 11, 2013
    655
    10
    18
    Nou meiden ik kon zoals gewoonlijk niet wachten dus deed naar weer een test en deze was positief!
    Niet een knaller maar wel duidelijk positief.
    Ben zooo blij!

5. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Serieus!?
    Fotoooo :D

Ik word ook altijd mega ongeduldig..... Ik wil eigenlijk deze keer gewoon wachten tot mn NOD (27 oktober).
    Maaaaaarrr, weet nu ook al dat ik dat niet ga volhouden :D

6. chipje

chipje Bekend lid

Mar 11, 2013
    655
    10
    18
    hier zijn de fotos heel onduidelijk vast te leggen maar ik zag hem

7. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Jaa ik zie hem ook!
    Gefeliciteerd! :)
    Hoop op een goede zwangerschap voor je

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zie hem wel :)

9. MysteriousG

Whaaaa gefeliciteerd :D ik heb vanmorgen ook gwn getest en bij mij ook licht positief :D

10. chipje

chipje Bekend lid

Mar 11, 2013
    655
    10
    18
    Oeeeee spannend he!
    Heb je een foto?

11. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

Oct 16, 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    bij mijn vorige zwangerschappen was ik 4 dagen voor nod al doodziek, de tweede keer wist ik wél wat er aan de hand was ( de eerste keer niet) en had ook een positieve test.
    ik ga er van uit dat ik het dit keer ook wel heel vroeg zou merken, alleen vraag ik me wel af of ik met zo'n sensi test dan nog 4 dagen eerder zou kunnen testen???

12. MysteriousG

Zeker spanned!! Eerste is van binnen de afleestijd en tweede is de indrooglijn:D

13. chipje

chipje Bekend lid

Mar 11, 2013
    655
    10
    18
    Nou dat is een duidelijke positieve test super gefeliciteerd gaaf zeg lopen we het zelfde:D

14. MysteriousG

Tnx meid :D hihi jaaaa wij met nog een paar anderen.. zijn vandaag veel positestjes gevallen:p

Share This Page