bloedprikken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwbegin, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Nou moet ik eind deze week bloedprikken ivm de eisprong die er zo mooi voorlag donderdag.
    Zat ik net even de formulieren te bekijken en zie ik dat ze naast de progrestron ook allerlei soa's testen. Ik had hier eerder op het forum iets over gelezen, maar kan het neit meer terug vinden...
    Is dit normaal?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

dit doen ze wel bij een zwangerschap. als je voor de eerste keer bij de VK komt.
    maar voor een eisprong oid geen idee?

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ nieuwbegin
    Vorige week zijn we voor het eerst naar de gyn geweest toen moest ik ook even gaan bloedpikken voor evt chlamydia .... :oops: :oops: ik kon wel door de grond zakken bij de bloedbank ik zou niet weten hoe ik daar aan kom

L.sybje

4. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik heb ook het hele rijtje moeten testen: HIV, lupus enz. Dat doen ze omdat zo'n ziekte je vruchtbaarheid kan beinvloeden...jij kunt wel zeggen dat je het niet kan hebben, maar ja, dat zal iedereen denken, dus testen ze voor de zekerheid...dat doet het lab dagelijks tientallen keren hoor, dus echt nix achter zoeken. Zeker als ze zien dat het van de gyn komt weten ze dat het een standaard test is! Bij ons in het ziekenhuis gebruiken ze zelfs standaard formulieren voor zwangeren met alle testen al aangekruisd.... :D

Deel Deze Pagina