Hallo meiden.. Beetje rare titel misschien maar vraag me af of er meer mensen zijn met dit "probleem" en weten wat het is.. Ben zondag met de primulot gestopt en moet dan 3 a 4 dagen later een bloeding krijgen. (was de vorige keer pas bij dag 7) nu zit ik op dag 5 en lag gister in bed op mijn rug.dus ik haal mijn hand over mijn buik ( tussen borst en navel, links) en voelde ribbels onder mijn huid.. mijn vriend voelde het ook. dit is niet de eerste keer. zal dat mijn baarmoeder ofzo kunnen zijn? dat dat zo dicht op het oppervlakte ligt omdat ik ongi moet worden vind het maar een beetje vreemd. xxx
Tussen je borst en je navel??? Dan kom ik bij mn maag???? Of bedoel je je schaambeen?? Het zou kunnen, maar meestal ligt je baarmoeder net onder je schaambeen, misschien heb je wel een volle darm gevoeld??
Als je niet zwanger bent, zit je baarmoeder weggestopt onder je schaambot, dus ik denk dat het iets anders is.
Ik moet zeggen dat ik altijd een lichte bolling boven het schaambeen had als ik ongi moest worden. Nu heb ik al een kind gehad en helaas heb ik van mezelf een aardig buikje (gelukkig de rest normaal.. )...dus ik denk dat ik het daarom wel eens voel? Ik moet nu dinsdag ongi worden, wederom voel ik die bolling..alleen nu veel meer en hoger? Ach ja,...als ik niet uitkijk dan praat ik mezelf zwanger...
Als ik onder mijn borst mijn hand naar beneden beweeg richting navel (en dan een beetje links of rechts daarvan) dan voel ik mijn ribben!! Dat zijn volgens mij de ribbels vlak onder de oppervlakte van je huid. Je baarmoeder zit heel laag en net boven je blaas. Als je nog niet of nog maar net zwanger bent, dan zit ie zelfs nog onder het schaambeen.
hoi hoi. nee het zit net onder mijn ribben.. ik denk dat het mijn maag is ofzo ... doet soms ook pijn als ik er op druk... zal wel.mijn lichaam zit wel vaker raar in elkaar xxx
Ik heb het ook !! Kwam er vandaag achter, ging ff googlen en kwam hieruit. Ik voelde over mn buik, het zit bij mij weliswaar 'in' mn onderbuik. Ik voel kleine ribbels en het doet pijn als ik erop wrijf/druk, erg vreemd dit