Ik ben in de war.. 2 testen op nod, gister en vannochtend 1. Testen van nod waren action testen, 1 afgelezen na een uur en een lichte streep (mag niet i know), daarna getest en net voordat de tijd van 5 min voorbij was weer een vaag streepje. Gisteren middag getest met een CB plus test, deze was negatief. Vandaag, 2 dagen over tijd met ochtendurine getest en dit lijk heel licht positief. Ik vind het zo raar dat hij nog zo licht is 2 dagen over tijd, ik voel genoeg maar wil mezelf niet gek maken (haha grappenmaker na 4 testen ) Linkje naar de testen, volgorde 4, 3, 2 en 1 Fotoalbum, Gratis Online! Jouw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Nee die niet sorry had erbij moeten zetten maar op al de rest toch wel, zou een kv2v5 doen. Vandaag of morgen
Is het zeker dat je overtijd bent? Weet je wanneer je eisprong is geweest? Zou dit eerder zien als een test van ongeveer 9dpo.
Ik zou gauw een kv 2v5 doen! Of zo'n nieuwe predicor. Die zijn ook erg goed. Ik hoop dat ze dan een stukje duidelijker zijn! Spannend!
Ik zie de streepjes ook heel vaag. Ik was ook 1 a 2 dagen overtijd en had een licht streepje met de kvk 2 voor 5. Iedereen bouwt anders HCG op. Morgenvroeg gewoon even een KVK 2 voor 5 doen! Spannend!!
Geen latere eisprong denk ik, we hebben maar 1x seks (30okt) gehad, 2 dagen voor mogelijke eisprong(1nov). Nod zou 14e zijn op basis van een cyclus van 30 dagen Misschien een late innesteling dan?
Dat zou ook kunnen, ik had op gegeven moment een mooie cyclus van 30 dagen met altijd op dag 29 bruinverlies. Dag 28/29 had ik ook licht bruinverlies en dacht ik dus ook ongesteld te zijn geworden. Dit bleek achteraf een innestelingbloeding te zijn geweest. Als je gaat kijken wat er op internet staat dat het zo'n 5 tot 8 dagen na de eisprong moet zijn en dat was bij mij ook niet. Het lichaam is geen abc helaas. Dus alles is mogelijk! Ook een late innesteling! Ik hoop het echt voor je!