buikpijn/ ontsteking?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door memoiikke, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hoihoi,

Ik heb sinds vorige week vrijdag ook last van mijn onderbuik.
    Ik weet alleen niet hoelang mijn cyclus is, want ik ben nog maar in de eerste ronde. Ben bij mijn banner uitgegaan van 28 dagen maar of dit klopt? :rolleyes:

Maar vandaag maar eens naar de ha geweest, want gisteren deed het vooral bij het lopen erg pijn.

Nou ik heb geen blaasontsteking en de zwangerschapstest was ook nega.
    Dus houden ze het nu op een virusinfectie in mn darmen, maar naar mijn idee zit de pijn daarvoor te laag.
    Weet iemand iets over baarmoederontsteking of eierstok-ontsteking? :cry:

Sinds gisteren doet het ook pijn bij het sexen, :( dus klussen zit er ook even niet in!

Het doet vooral zeer als ik loop/ ren.
    Dus dan "dreunt" het door.

Het vervelende is dat ik nu geen pijnstillers mag nemen omdat ik dan niet naar mijn lijf kan luisteren.

Erg balen dus!

Heeft iemand hier nog ervaring mee?Of tips om de pijn te verminderen? Warme kruik help ook al niet :cry:

Groetjes me-moi-ikke

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Weet niet of ik je kan helpen maar herken je klachten wel.

In mijn eerste ronde heb ik ook zo'n erge pijn gehad. Lag zelfs in bed omdat ik echt niet meer kon.
    Achteraf bleek dit mijn eisprong te zijn!

Nu in mijn 2e ronde heb ik weer veel buikpijn. Maar ben ook misselijk nu...

3. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Hoe lang kan dat gevoel bij een eisprong duren dan?
    Bij duurt het nu al 1 week en 2 dagen, dat lijkt mij toch erg lang, of niet?

4. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Het klinkt voor mij als een eisprong.Maar ik ben natuurlijk geen arts. Ik heb het tijdens het ontpillen ook weleens meerdere dagen achter elkaar gehad. Ik heb wel altijd een piek, een dag waarop het het ergste is. Dat is de dag van mijn eisprong. Het zit eerst bijvoorbeeld meer links en later verschuift de pijn wat naar rechts. Bij veel pijn, slik ik even een paracetamolletje.
    Hou het wel in de gaten voor het geval het wel een ontsteking is.

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik zou het idd ook in de gaten houden zoals Anoul al zegt. En anders toch even naar de HA gaan.

In mijn 2e ronde nu heb ik ook alweer 1 week pijn. Maar hoop stiekem op innesteling :oops:
    Als ik dit in mijn 3e ronde weer heb ga ik ook naar HA.

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Komt mij ook erg bekend voor, vervelende steken in onderbuik tijdens en na eisprong. Toen ik ongeveer 15 was kon ik af en toe niet meer rechtop staan van de pijn. :cry:
    Dat verdween toen ik aan de pil ging, nu ik daar weer van af ben komt het weer terug. Na menstruatie zakt het weer voor twee weken.
    Succes, als het te erg wordt gewoon naar de ha gaan hoor!

Liefs Dib

Deel Deze Pagina