Hallo, Ik open toch even een topic over mijn probleem. Ik ben nu 4 dagen overtijd. Ik heb elke dag een test met een mega licht streepje. Hij staat er echt maar echt super super licht. Het wordt gewoon niet donkerder. De digitale van ClearBlue gaf de dag van NOD, de dag erop en die daarop (dus 2 dagen overtijd) NIET zwanger. Maar die heb ik dus niet meer en test nu gewoon met dipsticks en die hebben echt een super licht streepje. Ik voel me verder gewoon normaal. De enige symptomen zijndus het wegblijven van mijn menstruatie en een super mega licht streepje op de test. Ik heb tot nu toe elke dag 1tje gedaan met ochtendurine. Wat moet ik nu doen? Met mijn huisarts heb ik afgesproken het nog 1 week aan te kijken, dan kan ik daar eventueel terecht als het nog onduidelijk is. Ik durf niet van een zwangerschap uit te gaan, ze zei wel een streepje is een streepje dus zwanger maar dat geloof ik niet. Want waarom wordt het streepje niet donkerder? Kan ajb iemand mij helpen of tips geven? Of geruststellen? Misschien tips mbt de soort testen? Kruidvat test vind ik ook niet meer geloofwaardig want de ene deed het niet en de ander had geen pipetje, en de andere 2 bleven ook mega licht (voor NOD). Bedankt.
Dit zijn testen van sensitest en die staan er niet bekend om. Maar misschien dat ik kruidvat testen nogmaals moet proberen. Alleen, ik heb het gevoel dat het gaat uitlopen op een VMK omdat het nu al dagen erg licht is
tja, een licht streepje komt er niet als je geen hcg hebt.. ik had ook megalichte testen, kijk maar in mn album.. en nu heb ik toen ik 6 dagen overtijd was een digitest gedaan van cb en toen gaf hij aan zwanger! dus miss over 2 dagen ff proberen?
Mijne is nog lichter dan die van de 28ste van jou. Maar wel nog steeds zichtbaar en nog steeds niet ongesteld. Weet niet meer wat ik moet doen . Ben in staat ale soorten testen te kopen en proberen maar dat heeft geen zin als het toch neit duidelijker wordt .
weet niet of je een etos in de buurt hebt.. daar hebben ze heeeele gevoelige testen.. die kan je al voordat je ongi had moeten worden gebruiken. en daar kan je miss ook nog een digi halen... die hebben altijd iets meer hcg nodig..
Ach meis toch,er zijn vrouwen bij wie het later pas echt duidelijk wordt maarja daar heb je nu niks aan..je voelt je zo onzeker en wilt duidelijkheid.Ik zou gewoon aandringen op bloed prikken bij de ha dan weet je gelijk waar je aan toe bent.Pff dit is ook niks.
meid.. ik lees met je mee en duim voor een duidelijkere test.. ik zou ook voor de kv goedkope gaan.. heb je vandaag nog getest? zet de foto anders in je album...kunnen we meekijken.. knuff
Erg he . Al die tijd hopend op een zwangerschap en uitblijven van de menstruatie en dan lijkt het eindelijk zo te zijn is nog alles erg onduidelijk. Ik wacht het toch nog even af en ben ik volgend weekend nog niet ongesteld dan ga ik die maandag erop meteen naar de huisarts. Bruisje, heb alle foto's gewist. De test van vandaag heb ik niet gefotografeerd. Ga vanaf morgen, bij streepjes, de tests in mijn album zetten. @Knuffelkonijn, ga dan toch maar even langs de etos. Heb ik hier in de buurt en dan even kijken. Bedankt voor de tip.
Hope, Ik weet heel goed waar je doorheen gaat op het moment, ik heb namelijk ook dat er extreem lichte streepjes op m'n testen komen, maar ondertussen wel overtijd (zie banner), steeds met vlagen ontzettend misselijk, gekke steekjes in m'n onderbuik en gister ineens verschrikkelijk pijnlijke tepels... Maar dus ook nog geen duidelijkheid.. Erg irritant...
Oh jij ook al meid. Vreselijk he?. Ik kan gewoon wel huilen. Heb jij ook nog steeds lichte streepjes? En ga je naar de dokter? Ik heb bijna nergens last van, daarom is het sowieso ook moeilijker te geloven.
Ja, het is vooral vreselijk irritant dat je geen duidelijkheid hebt.. Het lieftste óf posi testen, óf ongi worden, maar die onzekerheid is killing... De streepjes zijn dusdanig licht dat het bijna onmogelijk is om het op de foto te krijgen.. En m'n vriend ziet ze niet.. (daarentegen, mannen zijn niet bekend met streepjesturen ) Over de kwaaltjes die ineens weg zijn.. Ja, dat had ik vorige week.. Maar sinds afgelopen weekend zijn ze ineens weer terug, dus weer lekker misselijk en pijnlijke tepels enzo.. Altijd leuk En daarnaast blijft m'n temp best hoog, al weet ik niet wat m'n temp is voor m'n ei, gezien ik pas op CD35 ben begonnen... Er vanuit gaande dat ik ongi zou worden.. Maar hoe hard ik ook tegen mezelf zeg dat het niet raak is, er blijft zo'n klein stemmetje die continue zegt dat ik zwanger ben Da's ook irritant.. En het was eigenlijk de bedoeling om morgen naar de HA te gaan, maar denk dat ik het nog maar een weekje uitstel.. Als ik volgende week nog geen duidelijke(re) test heb, en ook niet ongi, dan ga ik maar es ff bellen.. Denk ik..
Hope, ik geloof heilig in de testen van kruidvat 2 voor 4,99. Als je dan toch alle testen wil proberen, ik zou die nog eens halen. Ik duim voor je dat je een duidelijke positieve test krijgt..
Ik heb een beetje het zelfde probleem. Ik ben nu 3 dagen overtijd,maar heb nog niet getest.Heb verder ook geen symptomen(ook niet dat ik ongi ga worden). Nu hou ik er rekening mee dat het te maken kan hebben met opwinding voor onze aankomende reis,wij hebben een week geleden geboekt,dus hier in huis hangt echt een hallelujah sfeer Wanneer is het verstanding om naar de ha te gaan? Bij 1 week overtijd? Sterkte aan iedereen die ook in onzekerheid zit.
hey ik ben terug zwanger nu en ik had vanaf dag twee dat ik overtijd was ook elke keer getest... met verschillende testen... en dan met van hetzelfde merk... het werd pas na de achtste dag overtijd een echt streepje, nog niet megaduidelijk maar wel veel duidelijker dan de rest van de streepjes daarvoor
ik heb dat ook gehad en bij mij werd het helaas wel een vmk, maar dat hoeft niet perse hoor. Misschien maakt je lichaam heel langzaam hcg aan? Sterkte en ik hoop dat je snel een knaltest hebt!
Alle lieve dames, bedankt voor jullie reacties. Ik heb de CB digitaal gedaan, NIET zwanger. Weer een dipstick, licht streepje. met het blote oog zichtbaar. Maar al 5! dagen nu licht en een negatieve dus. Ben echt depri aan het worden. Ben ik nou wel of niet zwanger? Wou dat ik het antwoord wist. Liefs, Een verdrietige Hope
Hoi hope, wat een onzekerheid allemaal. Denk dat alleen een bloedtest jou van je onzekerheid af kan helpen. succes! Ik hoop voor je dat die lichte streepjes toch echt iets te betekenen hebben. O ja heb je kruidvat al geprobeert? gr Luna1
Hoeveel testen heb jij gedaan? Ik maar eentje en die was overduidelijk. Moet ik voor de zekerheid nog een keer testen? De assistente van de HA feliciteerde me... Ze zei dat ze zelf dezelfde testen gebruiken...
Bij mij was de streep overduidelijk en heb dus meteen de huisarts gebeld, maar zoals in mijn bericht hierboven ei de assistente dat ze zelf ook testen van de drogist gebruiken... Dus dan zou een streepje, een streepje moeten zijn, toch!?