Drukkend gevoel onderin buik

Discussion in 'De bevalling' started by Romper, Nov 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopelijk is er iemand op dit tijdstip wakker, die me antwoord op mijn vraag kan geven ;)
    Ik ben nu bijna 41 weken zwanger en heb sinds gisteravond last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Het voelt eigenlijk alsof ik drang heb om naar de wc te gaan, maar op de wc gebeurd er niets...
    Kan dit een voorteken zijn, zit de bevalling er misschien aan te komen?

Alvast bedankt voor de hulp! Ik wil namelijk niet om dit tijdstip onnodig mijn vk bellen...

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier een slechte slaper wakker hihi :) helaas kan ik je geen antwoord geven, ben zelf 37+3 zwanger van m'n 1e maar als je een soort krampen hebt zou het op jou termijn best wel eens zo kunnen zijn. Ik lees vaak dat je onder de warme douche moet gaan, schijnt dat als het begonnen is de weeën erger worden. Veel succes ik ben benieuwd!

X

3. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je snelle reactie! Misschien moet ik dan nu maar even onder de douche gaan om te zien of het erger word. Ik heb nog geen slijmprop of vruchtwater verloren, maar dat hoeft geloof ik ook niet altijd te gebeuren...

Hopelijk kan jij snel weer slapen! Vervelend he, dat slecht kunnen slapen!

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Heel vervelend :( t breekt je Maarja nog even. Ben benieuwd of het door zet! En slijmprop of vruchtwater is niet altijd get. Begin van de bevalling verschilt per persoon weer. Ik hoop dat je snel je wondertje in je armen kan houden! Hier met 37+3 al geen geduld meer 41w lijkt me slopend! Elke dag weer het idee of het komt.

Succes en ik hou dit topic in de gaten :)

5. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Het lijkt er toch op dat het weeen zijn, want er zitten pauzes tussen. Als er een (zoals het dus lijkt) een wee komt, doe ik even een paar keer in en uitademen en dan zwakt het weer af.

Je moet, als het kan nu nog leuke dingen doen hoor! Ik had namelijk niet verwacht dat ik zover over tijd zou lopen en heb dus sinds mijn uitgerekende datum idd dat ik iedere dag hoop dat ik zal gaan bevallen. En dat is heel frustrerend en vermoeiend...

Ik probeer nog even wat te slapen. Ben maar op de bank gaan liggen, dat ligt nu lekkerder dan in bed....

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Spannend meid, succes!

7. Bubi

Bubi Bekend lid

Apr 8, 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ben benieuwd hoe het nu met je gaat :D

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik ook :) hoop dat het begonnen is! X

9. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog bedankt voor de reacties! :)

Het waren dus idd echte weeen! Paar uur later hoefde ik daar niet meer over te twijfelen ;)
    Op 25-11-2012 is om 19.21u onze prachtige dochter Phileine geboren! Ze weegt 2950gr en is 51cm lang. Alles gaat goed met haar :)

10. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    proficiat!

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid