Afgelopen zondag en maandag positieve ovulatietesten gehad (vond het wel gek twee dagen achter elkaar maar schijnt vaker voor te komen?), die dagen ook geklust. Zijn we dan niet te vroeg geweest? Erna is het er niet meer van gekomen. En ik ga volgende week op vakantie dus wil eigenlijk wel voor die tijd testen, kan dat al denken jullie? Bedankt alvast!
Mijn vruchtbare dagen waren zaterdag en zondag, ook 2 positieve testen.. Volgens mn app kan ik woensdag de 29ste testen op zn vroegst! Maar zaterdag is mn nod dus dan kan het echt als ik nog niet ongi ben... Dus voor jou op zn vroegst donderdag de 30ste! En anders zondag als dat jou nod is...
Je kan toegingen met testen op 11dpo (dagen na eisprong) met een kv2v5. Je kan ook twee testjes meenemen?
Thnx! De 30e ben ik nog thuis dus dat zou mooi uitkomen om te testen, hou ik die datum wel aan. Voor jou ook spannend Annie! En denken jullie dat ik nog kans maak? Ben zo bang dat we te vroeg waren..
Het is juist belangrijk om ook voor je ei te sexen! Dan ben je op je vruchtbaarst. Dus zeker weten maak je een kans.