Zegt vroeg (knap-)positief testen iets over een evt. tweeling?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rozemarijn123, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozemarijn123

16 dec 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Een vraagje.. De foto die ik bij heb gevoegd is op CD 30 gemaakt. Normaal heb ik een cyclus tussen de 30 en 38 dagen, gemiddeld 33 dagen. Ik denk dat mijn cyclus deze keer langer zou zijn dan 30 dagen want we hebben alleen op dag 18 en 19 seks gehad waardoor het raak kan zijn, dus de eisprong moet op of na CD 18 zijn geweest.
    Ik vind de test dus best flink positief voor dag 30. Weten jullie of vroeg positief testen kan duiden op een tweeling? Of maakt de een gewoon sneller hcg aan dan de ander?
    Bij ons in de familie komt eenmaal een tweeling voor (mijn kant). Verder voel ik me trouwens goed; heb geen klachten.. (hoor wel eens dat je bij een meerling ook meer klachten hebt, bijvoorbeeld van misselijkheid.)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      309
  2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Zoooo die knalt van mijn iPad af. Of dat een teken is weet ik niet. Wel dat het verschil pp behoorlijk kan verschillen.
    Van harte gefeliciteerd meis. Ben benieuwd of iemand antwoord heeft op je vraag:)

Fijne jaarwisseling.

3. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Zooo!! Dat is zeker een knaller...
    Gefeliciteerd!!
    Geen idee of dat kan bij een tweeling, dacht wel dat je dan meer/dubbel hcg aanmaakt?

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nee hoor zegt echt helemaal niets.
    Alleen een echo kan je vertellen of het wel of niet zo is.
    Er zullen genoeg mensen zijn met een tweeling en een vroege knal test...net als er genoeg zullen zijn met een vroege knal test met een eenling.

Als je naar een schema kijkt van HCG waardes zie je dat die ook heel ver uit elkaar mogen liggen.

hoe dan ook gefeliciteerd !

ps. de kwaaltjes kun je al helemaal niets uit opmaken. Net als dat ze je niet kunnen vertellen of een zwangerschap goed zit of niet.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Eens met mijn voorgaander!

Gefeliciteerd!:D

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik had deze vraag inderdaad ook al gesteld omdat ik 6 dpo al een positieve test had.
    Lees ff mee dus..

7. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ik had geen knaller maar ben wel in verwachting van een tweeling dus het zegt niks.

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Lijkt mij ook niet iets zeggen over een 1 of meerling! dat zie je over een paar weken wel! Gefeliciteerd en geniet er van!

9. langpootje

langpootje Actief lid

31 okt 2012
    164
    0
    0
    zegt indd niets.
    ik had bij mijn zoontje op NOD zo knal test.. de teststreep was zelf donkerder dan de controle streep.. bij mijn dochtertje had ik 2 dagen na NOD zo knal test maar bij deze pas 1 week overtijd zo knal test.. het verschilt dus heel erg per persoon en zelfs per zwangerschap hoe snel en hoeveel HCG je aan maakt.

ik maakte me juist heel veel zorgen dit keer omdat de test pas zo laat zo donker was.
    gelukkig bleek alles goed te zijn.

10. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik testte zowel bij mijn eenling zwangerschap als bij mijn tweeling zwangerschap vroeg positief (beiden met 3 weken ongeveer)

Deel Deze Pagina