Hoi, Ik heb nog een aantal ovulatietesten liggen waar ik niks meer mee doe, kan ik er iemand blij mee maken? Portokosten hoef je niet te betalen, kan ze gemakkelijk (en discreet) via mijn werk versturen. Zou thuis moeten kijken, maar het zijn er volgens mij nog wel een stuk of 5. Hoor het wel. Oh ja, ze zijn van zwanger en kids. Heb er goede ervaringen mee!
Sorry als ik er ook tussen spring... Elsa gaat natuurlijk voor! Ik heb er ook nog 22 testen over. 2 Zitten nog "nieuw" in de verpakking. En eentje is al wel opengemaakt. Ik heb ze van Sensitest een: - Extra gevoelige 10 stuks nieuw in de verpakking - De normale van Sensitest 12 stuks nieuw in de verpakking - Kruidvat nog 3 stuks over Ik kan het niet via werk opsturen, dus wil voor de nieuwe verpakkingen wel een kleine vergoeding, maar de Kruidvat niet. Laat het me maar weten.
Hoi Charity, Je was de eerste met een reactie, moet streng zijn....hahahaha........ Als je me een privé bericht stuurt met je adres dan stuur ik je de testen toe. Groeten!