als dat zo is, weet diegene vaak niet exact wanneer de eisprong was. Je bent dan dus niet overtijd maar je eisprong was laat. Laat hcg maken is een mogelijkheid maar vaak ook geen goed nieuws. Al denk ik dat in het geval van TS de eisprong gewoon later was.
Ja, en dat las ik pas later. Vandaar mijn edit Misschien toch wat aan je attitude doen als je echt zo graag advies/gerustgesteld wilt worden. Het nodigt niet effe lekker uit om jou van advies te voorzien als je zulke reacties van jou krijgt nadertijd.
En daarom zei ik sorry. Laten we het op de hormonen houden. In het kader van bijna kerst. Nogmaals sorry en bedankt voor jullie adviezen. Ik blijf rustig wachten tot mijn menstruatie.
Kan helaas altijd een maandje tussen zitten dat je cyclus langer duurt dan je normaal gewend bent. Misschien beginnen met temperaturen? Dit geeft mij veel meer inzicht in mijn cyclus dan alleen ovulatietesten. Met temperaturen kan ik elke maand precies zien wanneer mijn eisprong is geweest tot nu toe
Misschien een idee. Moet je dan elke dag op het zelfde tijdstip tempen? Dus bv elke dag om 7 uur temperaturen? Voordat je uit bed stapt?
Ovulatietesten geven alleen een lh piek weer. Maar zijn geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk is gesprongen. Alleen dmv temperaturen kun je (achteraf) met zekerheid zien of je ei ook daadwerkelijk is gesprongen. Temperaturen moet idd elke dag om dezelfde tijd, rectaal, na evenveel uren slaap en nog voordat je uit bed gaat.
Ik heb al 10 jaar elke maand een hele betrouwbare cyclus. Toch afgelopen zomer 1 keer gehad dat is 7 (!) dagen overtijd was. Nog nooit eerder gehad kon het bijna niet geloven. Daarna toch gewoon ongesteld geworden. Even afwachten en in de gaten houden. Succes
Ik doe het inderdaad elke dag voor ik uit bed stap. In het begin is het handig om dan elke dag hetzelfde tijdstip aan te houden, maar als je op een gegeven moment een patroon in je cyclus ziet maakt het (bij mij tenminste) niet meer uit of je nu om 7 of 9 wakker wordt en of je nu 6 of 8 uur geslapen hebt.
Dat had ik een tijdje terug ook. Altijd best regelmatig geweest en ineens een volle week overtijd. 9 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden uiteindelijk toch ongesteld geworden. En last van hormonen joh.
Dat heb ik ook gehad, maar dan met inseminatie, toch werd ik week 'teruggezet' met termijn echo... Dat ging over een pauze die de embryo genomen had ofzo... Kan niet meer op de naam komen...