Hallo Wij willen graag onze vakantie plannen. Maar wij zij bezig voor ons eerste kindje. Nou houden wij van kamperen. En is de bedoeling in juli op vakantie te gaan met de tent. Het opzetten zal geen probleem worden. Maar we willen boek omdat er niet veel plekken meer beschikbaar zij Maar we twijfelen ivm dat als het wel lukt komende maanden in het ergste geval 7 maanden zwanger ben. Iemand suggesties of tips voor ons
Sommige meiden staan met 7 maanden nog prima alles te doen, omdat ze een kleine buik hebben, of gewoon lekker fit nog zijn. Zelf had ik last van mijn bekken, en bandenpijn, waardoor ik uberhaubt niet lekker kon staan of liggen, maarja het is zo verschillend. Dus of het aan te raden is, is voor iedereen anders, ik zou zelf liever een stacaravan met echt bed huren.
Ik zou ook voor iets gaan met een comfortabel bed iig. Ik heb ook al vroeg bekkenproblemen gekregen en zou er niet aan moeten denken om laag bij de grond / oncomfortabel te slapen. 3-4 keer per nacht moet ik er ook uit om te plassen, wel handig als je dichtbij een wc hebt. Ik zou er eerder ook voor kiezen om dan 'luxe' te kamperen. Dat zou in principe wel moeten kunnen.
Ik heb met 16 tot 18 weken zwangerschap gekampeerd, dat ging prima. Gewoon in onze eigen tent op een luchtbed. En met 37 weken nog op een luchtbed geslapen, kon niet meer zelf overeind komen maar sliep verder prima Misschien even checken of je een annuleringsverzekering kan afsluiten die ook in geval van zwangerschap geldig is?
Ok...Bedankt voor jullie reacties We nemen dan zo ie zo met privé sanitair dus hoef niet ver na wc enzo. En qua luchtbed zal het ook niet slecht zijn we hebben een extreem hoge ruim 40 a 50 cm en ook echt een goede. Als ik iets belangrijk vind is wel goed liggen. En dat doet ie zeker. Denk dat we gewoon gaan en het erop gokken. Is het niet zo als je last van je bekken heb en andere kwaaltjes dat je er thuis ook net zo veel last van zal hebben en je draai niet weet te vinden? Gelukkig hebben we ook erg grote ten van 4 x 8
Ik denk dat wij eind juni ook nog op vakantie gaan hoor, of ik nu thuis ben of daar, lijkt me geloof ik wel fijn.... Maar wel een caravan... Iets anders....