4 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deniseje3, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Hey allemaal,

    Ik had een vraag en denk dat ik op dit forum het beste geholpen kan worden :)

    Ik heb de 27ste mijn eisprong gehad, zoals gewoonlijk, want mijn cyclus is meestal 38 dagen of iets korter.

    Nou zit ik vandaag op dag 42, ben ik dus een aantal dagen overtijd, dit gaat gepaard met misselijkheid, steekjes in mijn onderbuik, brandend maagzuur.
    Ik heb vanmorgen met ochtendurine een Kruidvat 2v5 test gedaan, deze was negatief.

    Ik ben bang dat mijn lichaam me in de maling neemt, of is het nog mogelijk om een positieve zwangerschapstest te krijgen?

    Ik ben nu 9/10 maanden gestopt met de nuvaring, dus ontringen kan het naar mijn idee niet zijn.

    Alvast bedankt voor jullie reacties! ❤️
     
  2. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Als je kwalen door een zwangerschap zouden komen, zou je nu positief moeten testen.

    Hoe heb je je eisprong gevonden? Want ook al is je cyclus vaak gelijk, het kan altijd een keertje afwijken.
     
  3. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Klopt, daarom krab ik dus ook flink achter me oren..

    Ik heb mijn eisprong gevonden met ovulatietesten, net als vorige maanden waren deze op dezelfde dag positief.
     
  4. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Vandaag op dag 47, nog geen menstruatie te bekennen.. wel naar de dokter geweest van de week, ik moet nu 24 juni naar het ziekenhuis voor een echo..
    iemand hier ervaring mee?
     
  5. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je dokter je serieus neemt en je doorstuurt! Mocht je niet direct bloed laten prikken? Daarin kunnen ze ook zien of je evt hcg aanmaakt.
     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    #6 GroeneBomen, 9 jun 2019
    Laatst bewerkt: 9 jun 2019
    Er is een kans dat er een eicel niet is gesprongen. Dan blijft ie dus achter en kan een cyste vormen (die vaak verdwijnen als je ongesteld zijn, de meeste vrouwen krijgen wel een keer in hun leven zo'n cyste). En daar zal naar gekeken worden. Is trouwens best bijzonder om een keer je eierstokken zelf te zien met de follikels erin. Vond dat echt wonderlijk!
     
    Deniseje3 vindt dit leuk.
  7. Mies97

    Mies97 Actief lid

    11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL
    Heb je al met een ander merk dan Kruidvat proberen te testen? Action hoor ik de laatste tijd veel goede dingen over en Kruidvat schijnt juist weer veel indroogstrepen te laten zien.
     
  8. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Ja klopt, daar was ik ook heel blij mee..
    De intake voelde hij aan me buik en terwijl in bij mijn onderbuik voelde, deed dit zeer.
    Toen begon hij meteen over het maken van een echo, ik schrok eerst wel even.
    Nee, hij liet me wel op de praktijk nog een testje doen, ik was toen 1week overtijd.. deze was helaas negatief :(
     
  9. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Jaa zoiets hoorde ik ook!
    Alleen zal je denken dat ik dan na 7 dagen overtijd ook wel positief had moeten testen :(
    Ik heb alleen maar blanco witte testen.. geen streepje te bekennen helaas..
    ik dacht zo dat het deze maand eindelijk raak was.
     
    Mies97 vindt dit leuk.
  10. Mies97

    Mies97 Actief lid

    11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL

    Ik testte altijd met Kruidvat, maar mijn eerste positieve test was van Action deze keer, en de dag ervoor met Kruidvat was nog negatief en er zou toch wel iets te zien moeten zijn geweest denk ik dan.

    Maar na zeven dagen denk ik inderdaad dat elke test wel al positief moet zijn
     

Deel Deze Pagina