Dankjewel komkommer. Ik hoop het echt, zal wel niet maar lees ook genoeg berichten dat het mensen na 1 ronde lukt. Dus we houden de moed er in!
Ik maak straks thuis even een foto moest zo haasten naar het werk vanmorgen. Ben eigenlijk best wel geschrokken van de test had t niet meer verwacht.. De foto komt eind van de middag!
En hier dan de foto dames. Hij is nu wel ingedroogd natuurlijk maar zag duidelijk na aantal minuten een streep vanmorgen. Wanneer kan ik weer t best testen? Morgen ochtend of nu ? Dankjewel allemaal.
Eh ik voel m'n eisprong overduidelijk hoor. Ik lig krom van de pijn en loop niet meer rechtop. Maar wel te verstaan dat in alles voel na m'n puncties . Anyway, eens met Jane
En dit kan zomaar een test zijn die op je ovulatie reageert zoals kv veelal doet 😱. Dus dat je ei nu pas springt...
Ze zegt ook niet dat je niks kan voelen of geen pijn hebt, ze zegt alleen dat die pijn die je dan hebt laatste groei is van je eitje. Moment dat eitje loslaat en dus springt voel je niet. Het kan dus zo zijn dat je wel die pijn hebt maar je eitje niet is gesprongen. Back to topic: Mooi streepje hoor! Spannend!
👆 dank je, na mijn bbz loopk ook krom van pijn ist van links is.en hier hebben ze mij gexegd het de groei is, nadien opgezocht en las net hetzelfde. Zal alsk voor mijn 16weken controle noet gaan wel eens vragen aan mijn fertiliteitsarts, hoe het xit! Ik had zelfs een lichte bloeding en groeipijn mensen hier op forum zeiden ook van komt door eisprong en mijn ei was niet gesprongen pas 7 dagen erna, dankzij temperatuur en doortesten teweten gekomen.