Goede middag dames Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben moet officieel vrijdag ongesteld worden . Nu echt alle symptomen dat ik ong ga worden zelfs de puistjes die ik normaal altijd krijg zijn er . Weet iemand of dit normaal is? Weet wel dat je ook ongesteldheids krampen kan hebben maar de rest weet ik niet . Alvast bedankt gr
Had je een duidelijke test? Allerlei kwaaltjes kunnen door hormonen veroorzaakt worden; alles wat je tijdens je ongesteldheid aan extra dingen hebt, kunnen ook in de zwangerschap voorkomen.
Heb een cb gedaan daar stond 1 tot 2 weken en ook nog van kruidvat ook duidelijk wel pas na een poosje werd ie donken ?
Ja hoor dat is normaal. Kwaaltjes lijken vaak op de kwaaltjes die gepaard gaan met PMS. Dus maak je geen zorgen, geniet ervan! Gefeliciteerd!
Die puistjes bleven bij mij juist heel lang zitten. Normaal heb ik paar dagen voor menstruatie onzuivere huid, nu gewoon weken achter elkaar gehad.
Beide symptomen lijken erg op elkaar. Ik had rond de 5 weken ook regelmatig menstruatie achtige krampjes alsof ik ongesteld moest worden. Hoort er allemaal bij..
Ja hoor, ik had ook rond NOD gewoon de normale pukkels (en nu nog enkele, grr!) en menstruatiekramp, zelfs een beetje bruinverlies, echt, alles leek erop alsof ik gewoon normaal ongesteld ging worden. Heb zelfs een keer een klein glaasje wijn gedronken omdat ik dacht 100% zeker te zijn dat het weer niet raak was . Dus maak je maar geen zorgen als het voelt alsof je ongesteld gaat worden, dat zegt niets! Enneh, gefeliciteerd .
Ja, dat is zo lekker gemeen van je lichaam; de symptomen van ongesteld gaan worden en zwanger zijn lijken enorm op elkaar! Ik had de eerste weken ook regelmatig een soort menstruatiekramp, heel vervelend!
Hoort er zeker bij. Ik teste ook positief, maar had het gevoel of ik ongesteld ging worden. Daarnaast had ik ook alle andere kwaaltjes van een ongesteld, maar niets was minder waar. Ben nu al bijna 34 weken zwanger. Je kan zelfs straks een branderig gevoel krijgen bij je baarmoeder. Schrik niet, ook dit hoort erbij . Enne, van harte gefeliciteerd!