Even een bemoedigend woord voor jullie! Ik had ook een normale cyclus! 28 dagen 21jan 2009 1e dag laatste menstruatie en ik kon pas 25 februari positief testen.... Dus het negatief betekend natuurlijk niet meteen dat je niet zwanger bent! HCG gehalte kan ook gewoon nog niet hoog genoeg zijn! Frustrerend is het wel. Daar weet ik alles van.. DE 25e had ik overigens een inimini streepje die alleen de kenner als streep ervaart! Goed inmiddels is er onze gezonde vent al bijna weer twee jaar! En hopelijk test ik deze week net als jullie positief! Maar goed misschien test ik wel weer pas laat positief of wordt ik gewoon ongesteld!
Ik zit in hetzelfde schuitje als jullie. Ben nu ook al een week overtijd. Ik denk dat het met het ontpillen te maken heeft, maar zou toch graag ongesteld willen worden. Dan kunnen we weer aan de volgende ronde gaan beginnen
Hallo dames! Zaterdag heb ik een nieuwe test gedaan en wederom negatief. Zojuist heb ik de huisartsenpraktijk gebeld en het verhaal uitgelegd. Assistente vond het heel dubbel, enerzijds zei ze dat ik misschien nog af moest wachten maar anderzijds vond ze de symptonen toch wel wijzen op een zwangerschap. Ze heeft me op de bellijst van een van de huisartsen gezet en ik word straks teruggebeld. Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen.
Nou dames, daar is de update hoor. Advies van de huisarts: gewoon nog maar even 2 weken geduldig afwachten en dan maar even opnieuw een testje doen. Nou dan kent ze Essiej nog niet goed genoeg, Essiej doet morgenochtend nog een test, is die weer negatief, dan belt Essiej gewoon rechtstreeks naar de gynacoloog. Eerder dit jaar ben ik bij de gyn geweest vanwege onregelmatige bloedingen dus er is al een dossiertje. Eens kijken wat ze er daar van vinden.
Nou Essiej, die huisarts laat je ook lekker in onzekerheid zitten. Kan je niet laten bloedprikken ofzo? Daar kunnen ze toch wel iets in zien? Sterkte!
Hallo @ Essie: Wat vervelend dat de HA je laat afwachten. Ik heb vandaag ook weer getest en weer negatief. Ben inmiddels 8 dagen overtijd! Ik wilde morgen ook maar eens de HA bellen. Ben benieuwd wat de mijne gaat zeggen...
@Lex ben benieuwd of je al contact hebt gehad met je huisarts en wat deze gezegd heeft. Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en je raad het al: weer negatief. Vervolgens heb ik naar de poli gynacologie gebeld. Zij raden me aan komend weekend een nieuwe test te doen en als die weer negatief is en ik nog steeds niet ongesteld ben, een afspraak te maken bij de huisarts en die moet mij doorverwijzen naar de gyn. Mocht de huisarts dan weer zeggen dat ik af moet wachten en de "klachten" blijven, dan moet ik naar de eerste hulp toe. Pff wat een gedoe allemaal! Zou blij zijn als ik duidelijkheid heb en dan bij voorkeur met een positieve test maar een menstruatie zou ik momenteel ook niet erg vinden.
hey meiden, wat een vervelende situaties zeg... helaas zit ik er nu ook in... het kan geen ontpillen bij mij zijn omdat ik al vanaf april een jaar gestopt ben met anticonseptie... ik word er een beetje moedeloos van... heb niet echt veel symptomen -met vlagen misselijk -met vlagen gevoelige borsten -met vlagen last van liezen, met name links -nu ook last van brandend maagzuur wat ik bij mijn vorige zwangerschap ook had (helaas MA geworden) vorige maand had ik veel duidelijker last van 'zwangerschaps/ongi symptomen' ik denk dat ik aanstaande vrijdag maar weer ga testen.. bij mijn vorige zwangerschap heb ik pas met 6 weken getest omdat mijn cylus daarvoor 52 dagen was.... ik hoop dat nu niet weer mee te maken... Liefs marleen
@ Essiej82.. Vervelend voor je al die onzekerheid.. Ik heb er ook last van.. Ik heb ook zo mn momenten dat ik denk "laat mij maar ongesteld worden". Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Heb je nog last van kwaaltjes?? @ Lex.. Heb je de huisarts al gesproken?? ben benieuwd.
Ladies, Ik ben vanochtend alsnog ongesteld geworden! Begrijp er helemaal niks van! In die 2 jaar dat ik gestopt ben met de pil, nog nooit een cyclus langer dan 28 dgn gehad. Geen idee wat er afgelopen maand aan de hand was, maar ik ben in ieder geval niet zwanger... We gaan nu alsnog naar de huisarts, omdat we na de miskraam alweer bijna een jaar (12 rondes) bezig zijn. Ik hoop dat jullie alsnog een positieve test hebben! x
Lex, dat is balen zeg!! Hopelijk dat de huisarts jullie kan helpen en dat je dan alsnog zwanger wordt
Hey, Ook ik ben nu overtijd (voor het eerst). Ben in januari gestopt met de prikpil en vanaf die tijd elke 2 weken ongesteld en nu sinds mei netjes iedere 25 dagen dus we gaan vooruit.. maar nu al 4 dagen overtijd en al 3 testen gedaan (ja ik hou niet van wachten) en steeds weer negatief.... Nu met mijzelf afgesproken dat ik pas vrijdagochtend weer test want ik maak mijzelf knettergek. De verschijnselen bij mij: -vlagen misselijk; -pijn in me buik alsof er een band om mijn buik zit; -moe; -veel plassen vooral snachts!! (heel vervelend ieder halfuur!!) -gezwollen buik; -pijn aan mijn tepels; -en last van dunne ontlasting. Ik zeg.... ik weet het niet meer Groetjes Djonna
@ Lex.. Aaaah balen voor je zeg.. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijg bij de huisarts, en dat je natuurlijk snel zwanger mag worden. @ Djonna.. Spannend hoor.. Aan je klachten te zien, zou je denken dat de kans groot is dat je zwanger bent.. Maar je lichaam kan je net zo goed ook voor de gek houden, wat ik natuurlijk niet hoop voor je... Ik zit nu ook in een onzekere tijd, weet hoe je je voelt Gewoon nog ff afwachten hoe moeilijk het ook is, en een test er tegen aan gooien.. Laat je ff weten als je vrijdag hebt getest?? Succes alvast
Helaas ik mag doorgaan voor ronde 8 net ongesteld geworden en de klachten als misselijk etc die ik had mag ik wijten aan een stevige buikgriep
@ Djonna... Aaaah balen zeg beterschap met je buikgriepje, en ik hoop dat je deze ronde wel zwanger mag worden. Het is je echt gegunt...
Dank je wel Siena, we blijven positief althans probeer ik!!!! Ooit moet het goedkomen!!! Had echt goeie hoop daar ik deze maand eigenlijk niet echt bezig was met zwanger worden, had wel andere dingen aan me hoofd hahaha. Maar nu voel ik me toch wel een klein beetje verdrietig... maar goed we gaan gewoon verder "oefenen" eens moet het toch gebeuren???? En daar al meer bekend Siena???Gun het je van harte!!!!
Hoi, Hier ook spanning! Ben nu een week overtijd....Had het vorige week woensdag moeten worden. Zondag was mijn was mijn test negatief. Dus nu wil ik vrijdagochtend testen. Heb weinig klachten, alleen een klein beetje zere boobies, maar dat heb ik normaal ook. En een klein beetje rugpijn, maar normaal ook. Dus geen teken. Ben benieuwd, maar denk het niet.... Wachten maar af! Jullie ook succes!
Vervelend he, die onzekerheid. Ik ben ook nog niet ongesteld en ga zaterdag ook weer een testje doen.. Djonna, balen zeg dat je ongesteld bent geworden! En beterschap met je buikgriep. Alex 19982, ook overtijd, spannend hoor! Hopelijk is het raak bij jullie!!