Hebben jullie dat ook.. Het ene moment denk je van "het zou best raak kunnen zijn"... En het andere moment denk je "ik voel niks, ik word toch ongesteld".. Ps.. Ik ben nog steeds niet ongi .. Hoe is het bij jullie??
Ik herken het volledig. Hier ook vier dagen over tijd, maar vanmorgen weer een negatieve test. Het ene moment zie ik nog kansen, het andere moment denk ik: zal wel weer ongesteld worden. pffff, vermoeiend!
Hey meiden, Ook ik ben nog steeds niet ongesteld, morgen alweer 2 weken over tijd. En genoeg vage tekenen: - Vlagen misselijk - Steken/zeurende pijn net boven de liezen - Trekkerig gevoel in mijn buik (banden) - Borrelig gevoel - Soms harde buik - Gevoelige tepels - Verkleuring van huid rond de tepels - Stemmingswisselingen (heel hinderlijk voor mijn omgeving hahaha) - En nog steeds niet ongesteld J Ik ga zaterdag weer testen, ben zo benieuwd! Morgen 2 weken over tijd dus hoop dat zaterdag toch echt een keer een streepje zichtbaar wordt op de test J
Succes zaterdag met testen, laat je ff weten hoe het is gegaan? Ik ga dan ook testen Laten we hopen op veel mooie knaltesten !!
Ik weet precies wat je bedoeld ... Heel erg frustrerend is het.. Ik hoop dat we snel duidelijkheid krijgen en natuurlijk goed nieuws..
@siena uiteraard! Al zal het wel zondagavond worden voordat ik de uitslag kan posten. Ik ga in elk geval voor je duimen! We hebben even een last minute weekendje weg geboekt. Twijfel of ik morgen niet de test al ga doen, morgen ben ik 2 weken over tijd maar ook jarig!
Thanks!! Oohh hihi.. Eigenlijk wel een leuke dag om te testen.. Maar als die negatief is, dan is de teleurstelling wel groot denk ik.. Maar wie weet, misschien is die ook knal positief (wat ik natuurlijk hoop voor je).. Ben benieuwd hoor... Spannend he allemaal..
Ik ken het helemaal..wij zijn nu 2 jaar bezig om zwanger te worden en het is net of mijn lichaam me iedere keer weer voor de gek houdt.. Ook regelmatig overtijd en allerlei kwaaltjes en net als ik op het punt sta om de volgende dag een test te gaan doen word ik ongesteld...frustrerend is het!!
Hoi dames, Ook ik ben overtijd, ik heb op 7 juli mijn laatste ongiedag gehad, en op 21 juli had ik 1 dag een klein beetje bloedverlies. Dacht dus ook dat ik ongesteld was geworden, maar niet dus. Ik weet niet precies wanneer ik mijn ei heb gehad, ik dacht hem te voelen op 13 juli. Heb na die ene dag bloedverlies last gekregen van: - veel krampen onder in mijn buik - veel last van onderrug - vlagen misselijk - veel plassen, gevoel of ik blaasontsteking kon hebben, maar dat is nu weer weg? Ik heb op 25 en 27 juli een test gedaan beide negatief. Ik ga komende zaterdag nogmaals testen als ik nog niet ongesteld ben.
hey meiden, hier even een update.... na al die dagen overtijd!!! Maaaaar morgen ga ik nog eens testen!!! je weet het nooit... ben echt blij nu!!! hihi
Hoi meiden; hier ook overtijd... 24 Juni was mijn 1e dag v/d laatste menstruatie en ik heb vanaf 8 juli toen een paar dagen een lichte bloeding gehad, maar dacht dat dat een zogenaamde tussenbloeding zou zijn dus juist van mijn eisprong zeg maar. Nu twijfel ik... want ben overtijd, maar met een negatieve test (afgelopen dinsdag). Was het nou een tussenbloeding of menstruatie?... Gefeliciteerd aan Hellow86!!! Dat geeft ons dames die overtijd zijn met negatieve testen toch ook weer hoop (het kan dus toch nog). Groetjes Moisie
Hier ook precies hetzelfde en twijfel ook of het nou een menstruatie was of tussen bl. erg vervelend die onzekerheid! Ik ben nu 2 dagen overtijd, had hiervoor wel elke maand een regelmatige cyclus. Ben nog niet ongi geworden, heb gister wel ngatief getest
Hellow86, gefeliciteerd!! Super leuk!! Moisie, 24 juni is ook mijn 1ste dag van mijn laatste ongesteldheid! We lopen dus gelijk op. Ook ik ben nog niet ongesteld geworden. Echt onwijs vervelend. Wil graag duidelijkheid, maar kan alleen maar afwachten. Zo'n lichte bloeding, kan dat misschien een innestelingsbloeding zijn? Daar lees ik hier ook wel veel over.
@Habibiana: Jee; da's ook toevallig! Maar wel rot he zo'n tussenbloeding? Je weet gewoon niet wat je ervan denken moet en helemaal niet als je ook weer overtijd loopt.... Kun je maar beter gewoon ongesteld worden vind ik. @Viev: Ha we hebben dezelfde laatste menstruatiedatum dus! Hoeveel dagen ben je overtijd? Ik denk dat toen die 8 juli te vroeg is geweest voor een innesteling. Ik begrijp er ook niets van. Ik heb overigens in het laatste half jaar vaker een tussenbloeding gehad, maar ik kan het niet helemaal verklaren. Ik wil denk de temperatuurmethode gaan proberen om duidelijkheid in mijn cyclus te krijgen en dan daarmee een keer naar de huisarts gaan of zo.
Essiej82 Gefeliciteerd! Mag ik je wat vragen? Hoelang was je overtijd en had je klachten? Ik ben morgen 10 dgn overtijd dus ook ik ben onzeker ect. Was benieuwd naar je verhaal! groetjes
Ik heb het net gelezen! Ik heb alleen maar last van pijnlijke borsten. Verder niets! Ben zelf vrolijk! Vriend zegt wel dat ik dikker wordt....Maar of ik daar nu zo blij van moet worden Vraag ik me af! Morgen testen en dan zie weer verder!
Hey, vanmorgen getest maar helaas allebei negatief...Huisarts gebeld, over 5 dagen nog eens testen... Ik zit voor iets anders bij de gyn. dus die ook gebeld, advies, de kans dat je zwanger bent is zeer klein.....Maar als je over 2 weken niet ongesteld bent, moet je terug belleen! Zoals ik al dacht zal ik gewoon moeten afwachten...Zucht.....De afgelopen 5 dagen vond ik ook best lastig....En toen was ik nog aan het werk, nu 3 dgn vrij en dan duurt het helemaal lang. Maar zit niets anders op...