@Magdalena6: ik duim voor je! (voor iedereen trouwens ). @Essiej82: 16 dagen is al heel lang... Wanneer ga je naar HA? Hier nog steeds niks en, durf geen test te doen omdat ik vermoed dat die alweer negatief gaat zijn....... Word gek van dat wachten! Mijn borsten doen ondertussen onwijs pijn maar verder voel ik me heel goed (buiten wat steken in de onderbuik....)
Hoi, Hier ook geen veranderingen. Af en toe hele vage misselijkheid en bij ()() doen zeer, net alsof er blauwe plekken opzitten die je indrukt, zeg maar. Ook last van onderbuik, maar heb wrs een blaasontsteking. Houd volgens mij niet een ongesteldheid tegen. Ik ga zaterdag weer testen. Woensdag ben ik 2 weken overtijd! Succes allemaal! PS: naar een huisarts gaan helpt volgens mij niet. Ik heb gebeld en moet gewoon (!!!!) afwachten tot het weer op gang komt.
Balen zeg!.. Bij mij ook nog steeds het zelfde verhaal.. Heb je de huisarts gebeld?? Hoe was het gegaan??
Ik ben vanmorgen maar even naar de huisarts toe gegaan in plaats van te gaan bellen. Heb toch het gevoel dat ze me makkelijker afwimpelen als ik bel. Dus stond ik vanmorgen voor hun neus. Kreeg ik een uitbrander omdat ik geen twee weken gewacht had zoals vorige week gezegd was door de vervangende huisarts. Aangegeven dat ik de onzekerheid zat ben. Vervolgens kon ik om 9.45 bij een andere arts terecht. Opnieuw een test gedaan en wederom negatief. Daarna kon ik door naar het lab en hebben ze bloed afgenomen. Donderdag kan ik bellen voor de uitslag. Als die ook negatief is moet ik blijven afwachten totdat ik alsnog ongesteld word. Als ik eind volgende week nog niet ongesteld ben, moet ik weer een test gaan doen. Kortom: afwachten tot donderdag en duimen voor een positieve bloeduitslag!
He meiden, hier ook maar even mijn verhaal.... ter bemoediging zeg maar Bij Thirza testte ik namelijk pas 19 dagen overtijd, (33 dpo) positief. Snapten we toen niets van, en al helemaal niet toen ze ons bij de echo eerst 2,5 week en een tijdje later 1,5 week achteruit zetten, want ik had immers mijn ei getempt.... Kon dus toch wel, die 1,5 week dan, omdat ik een late innesteling heb gehad, 2 dagen voor NOD, en vervolgens duurde het dus nog 3 weken voor ik positief testte. Ook nog een lage HCG-waarde dus... Dat kan dus gewoon aan de hand zijn bij jullie ook Helaas kan het ook zijn dat je niet zwanger bent, maar je cyclus nog van regel is, bijvoorbeeld omdat je nog niet zo lang met de pil gestopt bent, (korter dan een jaar geleden. Ontpillen kan erg lang duren). En je kunt een latere eisprong gehad hebben, waardoor je denkt overtijd te zijn, maar het feitelijk nog niet bent. Komt zelfs bij de meest strak-regelmatige meiden voor. Daarnaast kan een menstruatie ook uitblijven als je er erg op focust en veel met zwanger-worden bezig bent. Wat ik iedereen aan zou raden zodra je weer ongesteld geworden bent: ovulatietesten gebruiken of tempen, zodat je iig wat zicht hebt op wanneer je eisprong is en je dus ook weet vanaf wanneer je ongeveer zou moeten kunnen testen, (bij normale innesteling zo'n 14 dagen na ei). Succes met wachten, ik weet hoe lang dat kan duren en hoe frustrerend dat is! Betekent trouwens niet dat je bij een volgende zwangerschap perse weer hetzelfde hebt: bij mijn vorige zwangerschap testte ik al 4 dagen overtijd positief en deze zwangerschap 1 dag voor NOD al een vette knaller
Dank je voor de bemoedigende woorden Ik hoop echt dat er donderdag duidelijkheid komt. Bij ons zijn we niet volop bezig met mogelijk zwanger worden, eerder met emigreren. Het is absoluut gewenst hoor maar we waren er nog niet volledig op gefocust in elk geval. En als ik inderdaad zwanger ben, dan gaan we de verhuisplannen nog eens overwegen of we die inderdaad nu al willen doen.
Bij mij mag het hoge woord eruit !! we zijn zwanger van onze 2de spruit !! mijn klachten klopten dus wel... zoals eerder gezegd op deze forum, stond ik dus werkelijk om 13.10 uur bij kruidvat om de test op te halen.. ik kon gewoon niet meer wachten, mijn gevoel zei dat het gewoon zo was, ben ik naar een crossanterie gegaan, en daar op de wc de test gedaan....ik hield het niet meer... hahaha... ik natuurlijk veelste snel gekeken...gaf eerst maar 1 streepje aan...ik beteuterd uit te w.c., snapte het niet....na een min of 10 maar es weer gekeken en ja hoor , de 2de streepje stond er ook ! moet nog wennen aan het idee hoor...maar super blij natuurlijk, dochterlief wordt grote zus !
Gefeliciteerd Magdalena! Hier nog steeds geen ongi.. maar heb ook geen klachten meer. Misschien was die tussenbloeding dan toch een ongi?al lijkt dat me sterk..ik begon 4 dagen na mn ongi weer te bloeden en dat hield 3 dagen aan. Ik ga iig niet meer testen
Bij mij het zelfde verhaal.. Ben nog steeds niet ongesteld (vandaag alweer op dag 51).. De klachten zijn ook veel minder.. En ik ga ook niet meer testen.. Ik wacht het allemaal maar af, ik ga er vanuit dat ik een lange cyclus heb dit keer.. Mijn lichaam zit echt raar in elkaar..
Ook hier nog niets. Donderdag kan ik bellen voor de uitslag van het bloed. Inmiddels word ik met de dag misselijker en heb ik een trekkend gevoel in het midden van mijn buik boven mijn navel. Verder ben ik enorm moe 's avonds. Hoop dat ik donderdag wat duidelijkheid heb in elk geval!
Jeetje 51 dagen al pff. Ik ga nu ook uit van een lange cyclus. Echt heel irritant. Was elke maand precies om de 26dagen ongi en nu we voor een kindje willen gaan, krijg je dit gezeik We wachten het af zoals je zegt
@Essiej82: spannend dat je morgen de uitslag krijgt!... @Siena & Habibiana: wat is dat wachten toch vervelend he?! Maar er zit niets anders op helaas. Iritant is het pffff
vandaag een MK gekregen, bij 4 w en 3 d... echt ontroostbaar, zo leeg gevoel.........je was zo gewenst...........!!!!