4 dagen overtijd.. Wie nog meer..?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door siena, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essiej82

Essiej82 Lid

20 jul 2011
    64
    16
    8
    Vrouw
    Ja schiet niet op he? Jij moest ook 15 juli ongesteld worden toch? Volgens mij lopen we een beetje gelijk op.

Het enige wat ik op dit moment wil is duidelijkheid en als dat betekend dat ik niet zwanger ben, prima maar dan wil ik wel weten wat er aan de hand is. Ben ik wel zwanger dan spring ik een gat in de lucht maar vooralsnog hou ik er rekening mee dat het niet zo is.

2. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    404
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben net terug van de huisarts. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan, ook met een eendenbek pf. maarja, blij toe om te horen dat alles goed is down here. Alleen mijn eierstokken zijn groter dan normaal, maar dat was niet erg zij hij.
    Hij zag dat ik dit keer geen eisprong hebt/krijg... Ik heb nu Provera gekregen, deze moet ik 10 dagen slikken, dan ga ik als het goed is weer bloeden na 10 dagen. Ben benieuwd wat mijn cyclus hierna is.. Als ik eind nov begin dec nog niet ongesteld ben geworden dan moet ik weer terug komen.
    Ben blij dat mijn huisarts nu al stappen onderneemt (normaal gebeurd dit na 1 jaar), ben inmiddels al een half jaar bezig en aangezien mijn leeftijd (bijna 24) vondt hij dit wel nodig!?

@ Essiej.. Jij succes morgen! Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijg. Laat je ook ff weten hoe het is gegaan!?

3. Essiej82

Essiej82 Lid

20 jul 2011
    64
    16
    8
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen de afspraak afgebeld met de huisarts. Gisterenavond ben ik eindelijk na 39 dagen overtijd ongesteld geworden! Wat fijn om eindelijk duidelijkheid te hebben!

Dus voor ons geldt: nieuwe ronde nieuwe kansen in elk geval!

Deel Deze Pagina