hey, ff vraagje, ben nu 4 dagen overtijd , maar heb tot nu toe alleen negatieve testen.. vanmiddag de laatste.. morgenochtend opnieuw of nog ff wachten? ps heb altijd een super regelmatige cyclus.. liefs X C.
JE zou idd morgenochtend met ochtendurine kunnen testen; als het weer negatief is, 2 dagen wachten en opnieuw testen. Weer negatief--> huisarts bellen
Hallo Cruella, Welke testen heb je geprobeerd?ze raden aan om na 3 dagen pas weer te gaan testen, maar zelf zou ik niet zo lang kunnen wachten hoor. groetjes Marijke
Dag cruella, Weet je al iets meer Hier ook overtijd (3dagen) en negatieve testen...spannend..ik hoop voor je dat je zwanger ben
hey, ben gister 1 dag aan t vloeien geweest... nu is t weer weg.. dat is nu de 2de maand achter elkaar dus ga maandag de HA maar eens bellen.... nee heb niet veel sympthomen... ja moe en veel plassen en overtijd(?) Heb trouwens bij geen enkele zwangerschap veel sympthomen gehad.. komen later als ik rond de 10 a 12 weken zit... liefs X C.
Hier inmiddels dag 4 en ook vandaag weer negatief getest...Ik snap het niet meer...Ben een beetje gestresst denk dat het daarvan komt..
Hier ook iemand die overtijd is. Ook ik ben heel moe, vergeetachtig en moet veel plassen, maar ik drink ook meer dan normaal. Ik heb donderdag getest, maar die was negatief. Ik wilde eigenlijk pas volgende week weer testen, maar weet niet of ik dat vol kan houden
ik hoop voor je dat je het vol kan houden, kost klauwen vol met geld steeds maar testen. Heb er nou nog 1tje hier liggen en die bewaar ik tot volgende week...Ik had vooral 1,5 week terug veel last van misselijk en vandaag ook weer ook overgegeven..verder strak gevoel rondom mijn buik en ongikrampen/ dingen op de dag dat ik min NOD had en jeukende tepels zoals ik al schreef.. Nou ik hoop voor je dat het raak is! succes met wachten...
Ik begin nu ook last van mijn borsten te krijgen. pff soms denk ik ook wel dat ik mezelf gek maak. Dat ik dingen ga verzinnen. Jij ook heel veel succes. Hoop dat het raak is. BTW: Die kruidvat testen zijn niet zo duur 2 stuks voor 5,00. Dus ik vind dat nog wel meevallen.
Spannend die dagen overtijd!' Ik heb positief getest ne 5 dagen overtijd! Met de kruidvat test! Goed en goedkoop! Bij twijfel idd de HA bellen... Succes dames! Ik duim voor jullie! Liefs Eefje
aaah eefje, je geeft me weer moed. Zelf nu 3 dagen overtijd, en alleen maar negatiefe testen. wel een positiefe ovi-test! @dames s6 met w8 ik doe ook mee
Hier nog eentje die het niet meer snapt. Vanochtend weer getest en nog steeds negatief. Blijf misselijk, moet om de 20 min naar het toilet en blijf pijnlijke borsten houden. Ik begrijp het echt niet. Mijn gevoel zegt zwanger maar die stomme test wil het nog niet zien dus moet ik toch m'n verstand gebruiken. Mijn cyclus is al sinds jaar en dag 28 dagen. slik al 9 jaar geen pil meer en ben nu voor het eerst overtijd.
Hoi allemaal. Ik ben nu 1 dag overtijd van een cyclus van 29 dagen en mijn langste cyclus is 34 dagen dus daar wacht ik maar op. Vanmorgen toch stiekem getest en gaf nega aan. Dus ik doe pas het weekend een test weer. Wat duurd het wachten toch lang he? Maar ik heb geen buikpijn en andere pijntjes die ik normaal wel altijd heb. Dat valt wel weer mee. Groetjes van Essie
Ik ben nu ook 3 dagen overtijd. En ook negatief test gisteren . Ondanks ik wel allemaal rare verschijnselen heb. Zoals maagzuur de hele tijd vooral met bukken en eten, jeuk aan borsten sinds eergisteren, buik opgezet ,steken rechts onder in buik, ineens slechte stoelgang, ineens allemaal pukkels in me gezicht haha :x ik wacht ook maar tot vrijdag als ik dan nog niet ongi ben test ik nog een keer.
hier ook iemand 2 dagen over tijd, en 2 nagetieve testen verder. nog geen ongi te bekennen. er spannend. wel onzeker zo hoor. hoop niet dat mn cyclus lang is...
Hoi, Ik ben 9 maanden bezig geweest om zwanger te worden,en het is nu eindelijk gelukt. Daarvoor was ik regelmatig een paar dagen overtijd..soms wel 8 dagen! En ook de kwaaltjes die kunne horen bij een zwangerschap.. Ik deed vaak na 3 dagen een test en die was toen negatief en na 5 dagen weer. De laatste keer ben ik pas na 8 dagen gaan testen voor alle zekerheid. maar je kan het meestal al zien als je 1 of 2 dagen overtijd bent. Groetjes samantha
Ik ben vrij onregelmatig (kan steeds een paar dagen wisselen, maar afgaande van de langste cuclus tot nu toe (en dat was maar liefst 37 dagen) ben ik nu al een week over tijd (dus nu 44 dagen). Vanochtend met spanning een test gedaan, maar niks te zien! En dat terwijl ik al meer dan een week met behoorlijke lage rugpijn loop, een vreemd 'drukkend' gevoel in mn onderbuik, ik met vlagen ineens heel misselijk ben en m'n ongesteldheidshoofdpijn en -puist niet zijn komen opdagen. Mijn vriend vind het allemaal wel leuk, maar ligt niet wakker van een negatieve test, dus gebruik ik jullie maar even om bij te 'hyperen'. Vind het zo spannend allemaal, zou het liefst morgen meteen weer een test doen! (Heb begrepen dat het mogelijk is dat er nog niet genoeg zwangerschapshormoon aanwezig is.) Ik hou jullie op de hoogte, duimen he...
heeyy .... ik ben 5maand geleden gestopt met de pil afgelopen maand heb ik een hele heleheftige orgi gehad. die maand er voor geen orgi gehad. en 3maand geleden weer wel. mijn vriend en ik hebben het de laaste 2maand. het helemaal niet veilig gedaan. sinds 5dagen zijn mijn borsten gevoelig. voor al mijn teppels heel erg. ze zijn zo,n beetje de heledag stijf. en aan de zijkand als ik er op druk doet het ook pijn ik weet niet wat voor conclusie ik moet strekken verder heb ik nergens last van. alleen hele zere teppels en dat heb ik anders nooit