Nou ik blijf niet meer hopen dat ik nu nog zwanger zou zijn. Want dat is niet zo, die test van mij was kei negatief. En dan verwacht ik niet dat het een foutje is. Ik denk dat ik gewoon een keer een verlate nod heb, kan ook he.
Balen meiden:x hopelijk komt de menstruatie snel en anders binnenkort nog een test doen. ik ga dit weekend weer testen en als er niks uit komt en ook geen menstruatie moet ik de huisarts bellen. ben benieuwd
Ja dat kan ook... Dan maar hopen dat het de volgende keer raak is.. Ik ga na het weekend ook maar de HA bellen.
Och meis wat balen nou, maar je had toch een aantal negatieve testen gehad? Dus ben blij dat je eindelijk ongesteld bent geworden. Ik heb mijn menstruatie nog steeds niet, morgen alweer een week overtijd. Ik heb 1 test gedaan en die gaf helemaal negatief aan. Dus ik neem aan dat die betrouwbaar zijn. Ik had een test van de kruidvat 2 voor 5 euro.
Balen... Maar je weet wel waar je nu aan toe bent, toch. Succes de volgende ronde! Ik heb net weer getest, negatief. Ook een week overtijd
Jeetje zeg, ik heb nog steeds mijn menstruatie niet gekregen. Ik wordt hier een beetje zenuwachtig van zeg Ik denk dat ik voor de zekerheid toch nog maar een testje gan doen straks.
Ja ik heb het hier op het forum aan de verloskundige gevraagd, en ze zei dus dat het kan komen omdat ik misschien te weinig Hcg had. Dus ik ben best benieuwd nu. Maar ik denk persoonlijk dat ik een lange cylcus heb deze maand. Weet je wat het gekke van alles is, ik heb vanaf dag 1 dat ik mijn menstruatie had moeten krijgen van die menstruatiekrampen, alleen nu voelt het anders. Ook heb ik best last van mijn onderrug. Ik ga gewoon een testje doen straks, en anders wachten we maar gewoon af.
ik ben ook wel benieuwd zelf ook 10 dagen overtijd (zie ook handtekening) en ook elke keer een negatieve test, gister nog ! nu ga ik woensdag weer n test doen... pfff .... die onzekerheid... maar lees wel meer dat er meiden zijn die pas na 2 weken een posi test hebben !
@pauline...ik heb ook dat bruinverlies gehad na 1.5 week toen ik mijn ei heb gehad..spannend en ik heb ook nog niet posi getest!! morgen vroeg weer testen! @chantal, tja ik snap eigenlijk ook niet helemaal waaarom je s middags een testje doet, want s morgens is veel beter...of heb je vandaag niet veel gedronken? en niet veel naar wc geweest? maar eve goed balen van je test!
echt? oohhh... zou t een goed teken zijn? *duim duim duim* heb jij klachten? bij mij is t met vlagen...en dan nog is t niet veel.. suc6 met testen morgen, ik heb nog maar 1 test in huis die doe ik woensdag ! als t dan nog negatief is (12 dgn overtijd) haal ik vrijdag nog een setje 2v5 voor t weekend... ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben !!!!!!!!
tnx ! idd heel vervelend ! we kunnen niet meer doen dan wachten, wachten, wachten :x en... hier en daar een testje
vervelend zeg die onzekerheid hier!! ik had de keer dat het raak was ook menstruatie buikpijn... precies de volgende dag zou ik ongi moeten worden... Dus voelde de bui al hangen... maar toen bleef de ongi uit en bleek ik zwanger! Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!
Nou ik ben ruim een week overtijd, het lijkt mij dat je dan op elk moment van de dag een positieve test of een heel licht streepje moet zien. Op de verpakking staat ook dat je gewoon altijd kan testen.