Hey dames, Effe een vraagje,ik heb mijn 2de kuur clomid 50mg achter de rug,moest vandaag weer naar de gyn voor een inwendige echo , zit vandaag op dag 18 en helaas geen groeiend ei te zien en dat terwijl bij de eerste kuur ik op dag 18 een ei van 20mm had...en nu dus helemaal niks...wie heeft dat ook gehad?? Ik moet nu eerst weer maandag een kuur provera nemen om m'n ongi op te wekken en dan aan de clomid 100mg....pff ik baal er ontzettend van!!! Liefs!!
Het kan idd zo zijn dat de eerste keer je lichaam wel reageerd op de dosis van 50 mg, en de 2e keer niet. Als dat het geval is dan wordt er inderdaad een hogere dosis voorgeschreven. Ik hoop dat deze dosis aanslaat voor je! Ik wens je veel succes!
Ja, dat kan. Ik reageerde heel wisselend op Clomid. De ene keer sloeg het wel aan, de andere keer niet. Dan moest het weer verhoogd worden. Uiteindelijk (na twee jaar) ben ik er resistent voor geworden en moest ik over op hormooninjecties. Heel veel succes!
ik reageerde maar 1 keer goed op de clomid 50 en clomid 100, ze hadden er bij mij geen vertrouwen meer in en hebben mij over gezet op injecties, dan kun je net zo lang doorspuiten tot je een mooi ei hebt, dat ging bij mij super! Was de 2de ronde zwanger.
Geen dank hoor, ik reageerde helemaal niet op clomid. Toen hebben we besloten over te stappen op het spuiten van puregon, en binnen 6 dagen had ik 3 eitjes zitten, en nu ben ik vandaag alweer 23 weken in verwachting van een tweeling. Maak je niet druk als clomid niet aanslaat zijn er nog meerdere opties. Ik hoop dat je snel zwanger bent!