@Yvonne precies mijn idee. Gisteren heb ik dit dus gedaan, maar zoals ik ergens al verwachtte negatief maar nog steeds geen duiveltjes te bekennen. Ofwel hoe een lichaam met je voeten kan spelen. Men vriend zegt nog 3 maand doorgaan en dan naar de gynae voor verder onderzoek.
Hier ook overtijd en negatief getest. Ik zit vandaag al op dag 41. mijn langste cyclus tot nu toe was 35 dagen dus ben 6 dagen overtijd. pfff word gek van mijn lichaam ineens heeft ieder pijntje o.i.d. een dubbele betekenis denk de ene keer Ja, ik word ongi en de andere keer zou ik toch niet zwanger zijn?
Hallo iedereen, vanmorgen toch maar weer een testje ertegenaan gegooid, en ik zag een heel licht roze streepje, zou het dan toch?? ik durf nog niet te hopen. ben bang dat het toch niet zo is. ik moet morgen middag naar de gyn, eigenlijk om aan clomid te gaan beginnen. ik hoop zo dat dat niet meer nodig is, ik hoop dat hij uitsluitsel kan geven..
Kelly, balen jij ook al ongesteld Twinkle, wat spannend! Hopelijk kan de gyn morgen je goed nieuws bevestigen Hier inmiddels ook dag 42.. had wel eens eerder een langere cyclus, maar vind dit toch echt niet meer leuk.. achja we wachten maar gewoon af wat er gebeurt he
Hallo meiden, Ook ik kan me hier aansluiten. Het 2 weken geleden op zaterdag mijn ei gehad en had dus gisteren ongi moeten worden. Als ik eenmaal op 11 dpo zit krijg ik echt vreselijke testdrang en heb dus al vanaf toen 3 testjes gedaan en de laatste vanmorgen. Helaas niets te zien maar nu al wel een dag overtijd. Normaal zitten er bij mij maar echt 14 dagen tussen na mijn eisprong. Afgelopen maand had ik op maandag steken in mijn buik onderin en begonnen op woensdag mijn borsten ook gevoelig te worden. Helaas werdt ik toen op zaterdag zoals het moest ongesteld en had ik op vrijdag al een beetje rood met afvegen alleen. Deze maand helemaal niks geen steken gehad of gevoelige borsten. Nu gisteren echt de hele dag vreselijke buikpijn gehad echt zo''n gevoel wat je anders hebt als je al ongi bent en vanmorgen ineens pijn in mijn borsten. Tja zal ik nu later toch gewoon nog positief testen of is dit een teken dat mijn ongi eraan komt??? pfff worden jullie ook zo gek van die onzerheid?? p.s de gene die hierover de HA hebben gebeld wat zei die?
De HA zei tegen mij ofwel is het nog te vroeg om te testen , ofwel is het wel degelijk negatief. Zij heeft ook bloed afgenomen om de schildklier werking te onderzoeken en nog naar de vitaminen te kijken. Een algemene check up laat ons zeggen. Ze vertelde ook dat het een beetje aan jezelf ligt wat je ermee doet. Ofwel kijk je het nog even aan ofwel sturen ze je verder voor onderzoeken. Hier nog altijd niets te bekennen ondertussen, ondanks de negatieve testen. Wel veel slijmverlies maar nog geen duiveltjes. Nu ben ik zelf ook wel verkouden geworden, en dus kan het mss daaraan liggen dat nu ook mijn temperatuur weer heeft besloten omhoog te gaan naar 36,6 We hebben besloten het nog een weekje aan te zien en dan gaan we dus terug naar de HA en zien wat die ons kan adviseren. Ook qua onderzoeken van het bloed enz... De laatste maanden was ik regelmatig maar ik ben juist iemand die heel onregelmatig was voor ik de pil ben beginnen nemen... Afwachten en nog eens afwachten maar das juist het ergste... :x
Hey meiden, Ben ik weer.... Nog geen positieve test hier en ook geen rooie duivels. Inm 11 dagen over tijd. Wel al de vraag gekregen : Ben je zwanger!!, van mijn moeder Die kan dat aan de contouren in het gezicht zien. Ik schrok er wel van , nee hoor mam, ben wel over tijd Woensdag ga ik een bloedtest laten doen, Good luck lady's
Hoe kun je een bloedtest laten doen? Tegen mij zeiden ze als de test na 3 dagen over tijd niet positeif is dan is het niet zo en moet je gewoon wachten tot je ongesteld wordt:x
hallo iedereen, Hierbij maar even een update. Na gister een licht positieve test, vanmorgen weer negatief getest. Ik moest vanmiddag naar de gyn, bij inwendige echo niets te zien. Omdat we al zo lang bezig zijn wordt nu alles onderzocht. Hormonen en natuurlijk mag mijn man ook zijn spul inleveren. 3 jaar geleden zijn mijn hormonen ook onderzocht, en daar waren geen bijzonderheden te zien. Toch was bij de echo duidelijk dat er genoeg eitjes waren, maar dat er geen een groter was. Als er uit de onderzoeken geen bijzonderheden komen, mag ik over een paar weken beginnen met hormooninjecties, en moet dan iedere 2 dagen terug voor echo. Spannende tijd dus..
Ik heb vandaag aan de doktersassistent gevraagd aan de balie of ik een hcg bloedtest mag laten doen. Ze vroeg hoeveel dagen ik over tijd was en deed verder niet moeilijk. Kreeg meteen een formulier mee. Ik moet er wel even bij vermelden dat we in het fertiliteitsonderzoek zitten. Ik lees trouwens regelmatig dat er vrouwen zijn die pas laat na nod positief testen. Greetz
Wat een spanning hier meiden! Laten jullie weten hoe de testen gegaan zijn? Ik duim voor goede uitslagen! Hier dag 44 en vanmiddag rond half 2 wat bloedverlies gehad, dus maar meteen een tampon ingedaan. Dacht dat het wel door zou zetten nu, maar toen ik net thuis kwam en mn tampon ging verwisselen was die helemaal schoon.. Je zou toch zeggen dat er in 2,5 uur wel wat in zou zitten, of ligt dat gewoon aan mij? Ik heb trouwens helemaal geen klachten of wat dan ook.. Vreemd allemaal...
Rooz88 heb jij ook je ei gevonden? Hoe is het met de rest van de meiden. Ik ben pas 3 dagen overtijd en volgens de dokter had ik nu toch echt wel een positieve test moeten hebben. Pff en die had ik niet... Ooh ik wordt hier zo onzeker van. En die test drang das ook echt niet meer normaal hoor. Ik lijk mezelf ook wel gek te maken want iedere keer denk ik ben ik nu ongi en dan weer kijken...
Ja ik denk het wel, heb ovutestjes gedaan ben niet helemaal zeker.. Mede door deze vreemde lange cyclus, en mijn implanon bleek niet geplaatst te zijn, en in die 3 jaar (met dezelfde vriend) ben ik niet zwanger geraakt. Nu twijfel ik of ik wel een eisprong heb, maar het ziekenhuis werkt niet echt mee.. Daarom gaan we vrijdag naar Geertgen voor een second opinion en hopen we meer duidelijkheid te krijgen
Hoi allemaal, Ook ik ben 4 dagen overtijd. Heb wel een zeurderig gevoel in mijn buik maar dat heb ik eigenlijk al een week of 2 (ben 17 aug met pil gestopt en had daarna de 21e mijn laatste menstruatie). Heb wel sinds een paar dagen een beetje pijn onder in mijn rug. Hopelijk is die een goed voorteken... Ik ben van plan om morgen te testen als opoe vandaag nog steeds niet op bezoek is geweest . Erg spannend allemaal. Veel succes iedereen!
hier dus eventjes een maandje overgeslaan denk k. Ondertussen ook weer pijn gehad van een eisprong (hoop ik toch) En volgens mijn regelmaat, als ik er nog op kan vertrouwen, heb ik dus gewoon een maandje extra erbij voorlopig besloten er toch nog niet naar te laten kijken of onderzoeken. We zien wel wat komt... SUcces aan de anderen die nog overtijd zijn