indroogstreepje?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by maaike80, Jan 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Hoi hoi,

Vorige week bloed laten prikken of ik wel een eisprong had gehad. Volgend de bloedwaarden niet. Vervolgens afgelopen woensdag een echo gehad bij de arts. Ze zei je baarmoederslijmvlies is heel dik, je gaat menstrueren of bent zwanger. Ik helemaal van huh hoe kan dat nou, volgens haar had ik een vroege eisprong gehad.
    A.s. woensdag twee weken geleden ben ik begonnen met de ovutesten die allen negatief waren. Ik zou dus uiterlijk vandaag of morgen ong moeten worden. Ik denk zelf alleen dat dat laat is voor een vroege eisprong. In ieder geval vanochtend getest, leek of er een dun streepje kwam, maar uiteindelijk niks. Ben toen naar prikles gegaan voor de Puregon. Toen ik thuis kwam zag ik dat ik de test niet had weggegooid en stonden er twee streepjes op. Ik helemaal whaaa het zou toch niet waar zijn. Meteen nieuwe test gekocht en deze was hartstikke negatief. Zal het andere streepje dan een indroogstreepje zijn? Ik had zoveel goede hoop omdat ik nog steeds niet ong ben.
    Zo een heel verhaal, sorry daarvoor, ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet.

liefs

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Als de tweede negatief was kan het zijn dat je urine minder geconcentreerd was of dat de andere inderdaad een indroogstreepje was. Waren de strepen even dik? Waren het dezelfde testen?

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,078
    0
    0
    sommige testen geven na een half uur een verkeerde uitslag. dan wordt het teststreepje alsnog zichtbaar.
    stond bij mijn testen in de handleiding.

4. maaike80

Chicken, thanks voor je reactie. Nee 2 verschillende testen. Eerste van de supermarkt weet niet welke. De 2e van 2v5 van de kruidvat.
    Het tweede streepje was heel erg licht. Ben er bang voor.

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    2 v 5 van het Kruidvat vind ik de beste testen en zijn ook best gevoelig. Ik zou anders morgenochtend nog eens testen met ochtendurine. Ik ben benieuwd en blijf meelezen!

6. maaike80

Oeps zie nu pas dat je zwanger bent chicken. Whaw wat goed, en ook al heel ver. Geniet er lekker van.

Melindy, ja daar ben ik dus ook bang voor. En het stond idd ook in de handleiding. Het is gewoon heel lastig omdat ik niet weet wanneer ik ong word en ik het ivm een hele vroege eisprong al lang had moeten zijn.

7. Melindy

Melindy Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,078
    0
    0
    om de 3dgn testen.
    kruidvat zijn goede testen trouwens

8. Cher87

Cher87 Lid

Sep 19, 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ziet een indroogstreepje eruit, weet iemand dat?
    Ik heb hetzelfde probleem met mijn kv testjes.

2 dagen voor nod getest, savonds.
    Hij leek negatief, toen ik de volgende ochtend keek zag ik ook een licht streepje.

Vanochtend mijn (mijn vermoedelijke) nod, weer getest.
    Nu weer een heel licht streepje, ook na afleestijd.

En nog steeds geen spoor van een komende ongesteldheid te bekennen.
    Op een paar pijnlijke borsten na..

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Een indroogstreepje is een dun lijntje. Een positieve test heeft een lijntje dat even dik is als de teststreep. Ik heb trouwens met de vorige zwangerschap ook de test uit de vuilnisbak gevist omdat ik toch nog eens wilde kijken. Er stond toen toch een streep en ik was dus ook echt zwanger!

10. Cher87

Cher87 Lid

Sep 19, 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké dus er is nog hoop!

De streep op mijn testen zijn even dik, maar wel heel licht roze.
    Word weer nieuwe testen inslaan dus, mocht mijn ongi niet in ene doorbreken!

11. maaike80

Inmiddels bloed geprikt, morgen tegen 4 uur uitslag. Ik ben zo benieuwd, vandaag wel weer een negatieve test. Maar ik had al lang moeten menstrueren.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Spannend, ben heel benieuwd!

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    maaike, hoop dat de bloeduitslag positief nieuws brengt!
    ik vond k2v5 heel goed, maar hij is veranderd, en nu schijnt ie vaker een 2e streepje te geven. er is zelfs een topic over geopend. ik heb het afgelopen ook gehad. 2x een vage streep, zelfs toen ik al aan het menstrueren was...
    wil je niet ontmoedigen hoor, hoop echt dat het raak is, maar dat is mijn mening (en van meerdere) over de k2v5.
    veel succes!

14. maaike80

chicken, ik laat het weten, zo spannend. Wat heel grappig is, mijn moeder, zusje en man denken alle drie van wel. Dit hebben ze nog niet eerder gehad.

Wies, ik had een tweede streepje bij een andere test, weet niet meer welke, was uit de supermarkt. De 2v5 waren beide wel negatief. We wachten af morgen. Als ik heel nuchter ben denk ik, alleen maar negatieve testen, dan kan ik toch niet zwanger zijn. Maar gevoelsmatig denk ik weer van wel. Ik laat het weten. In ieder geval alvast bedankt voor je tip over de 2v5 testen. Lief dat jullie allemaal meedenken.

liefs

15. maaike80

Helaas staan we weer met lege handen. Nu eerst een week afwachten of ik toch nog ongi word.

liefs

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Maaike...he balen meid...volgende ronde duim ik voor meer geluk!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heb je de uitslag dan al??
    Succes!!

18. maaike80

chicken, dankje meid. Jij lekker genieten van je zwangerschap en straks als de kleine er is. Heel veel geluk.
    melanie, ja de test was negatief.

liefs

19. Melindy

Melindy Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,078
    0
    0
    aaaah, hopelijk heb je de volgende keer meer geluk
    *geeft digitale knuffel*

Share This Page