Samen testen of alleen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lotje02, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Gewoon uit nieuwsgierigheid....Testen jullie samen met jullie partner of alleen?

Aan de ene kant lijkt het me heel speciaal om samen te testen en samen af te wachten of er een streepje verschijnt. Maar aan de andere kant lijkt het me ook leuk om mijn vriend te verrassen met een kadootje en zo te vertellen dat ie papa wordt.

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het tot nu toe altijd alleen gedaan. Weet eigenlijk niet waarom. Het is inderdaad leuk om je man/ vriend dan te verrassen en als het een teleurstelling is, kun je het eerst zelf even laten bezinken.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik doe het ook alleen.
    Als hij negatief is ben ik teleurgesteld en wil dat dan alleen doen.
    Als hij positief is koop ik wel een digitale die we dan samen doen,OF ik pak de positieve test in en laat hem door onze zoon aan papa geven... Ook leuk!!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik heb veel testen gedaan (ronde 23 pas raak). In het begin testte we samen maar later deed ik het alleen. Zeker als ik dacht dat ik toch niet zwanger was. Ik ben er een kei in om mijn menstruatie mentaal uit te stellen dus had het regelmatig nodig om te zien dat ik niet zwanger was.

De test dienwel positief was ook alleen gedaan en compleet overdonderd manlief opgebeld!

5. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ik heb er een aantal alleen gedaan en een aantal samen.
    Onze enige positieve test (die helaas uitmondde in een miskraam) deden we samen en dat was wel erg bijzonder. We konden allebei onze ogen niet geloven.
    Helaas nooit weer een positieve test gehad...

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb ze altijd alleen gedaan, al wist wim er bij de meeste wel vanaf dat ik het ging doen

7. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    wij hebben het samen gedaan. m'n man vond het niet leuk dat ik ook weleens in m'n uppie had zitten testen. Zoiets is van ons samen, was zijn argument. vind ik eigenlijk ook wel ja.

8. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik test ook altijd alleen. Maar meestal ligt mijn man dan nog in bed, dus mocht het positief zijn ben ik wel lekker snel bij hem!

9. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik testte ook altijd alleen, vond het toch wel fijn even dat momentje voor mezelf. Heb mijn man daarna verrast met een cadeautje

10. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Heb 't nog nooit moeten doen, maar ben wel van plan om samen te testen. Leggen we de test op de kast en na de wachtminuten samen kijken. ;)

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Heb al aardig wat testen versleten dus echt niet allemaal samen. Laatste keer weer alleen (vriendje lag nog in bed) en ook meer om mezelf te laten zien dat ik mezelf gek maakte en ik niet zwanger was... I was wrong :p:D

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Heb gelukkig niet vaak getest omdat ik dan ongi werd, maar de laatste keer zouden we vrijdagavond gaan testen. Toen belde mijn vriend dat hij onderweg naar huis was. Toen ik zei dat ik nog niet had getest, vond hij dat ik dat best kon doen. Waren al 1,5 jaar bezig en ik heb pco, dus we rekende er niet op dat het nu een x raak was. Ineens kwamen er twee strepen. Heb vreselijk gehuild en geloofde er niks van. Duurde nog 15 min voor hij thuis was en ik vond het vreselijk. Ga voortaan, net als alle andere keren, gewoon samen testen. Ook al hoop ik dat dit een plakker is en we dus voorlopig niet meer hoeven te testen. Vind het ook wel iets om samen te doen.

13. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik testte gewoon alleen. En dan vertelde ik het hem als hij van z'n werk kwam. Ik had de mazzel dat ik snel zwanger wordt maar voor hetzelfde geld duurt het langer en dan zou ik het te veel gedoe vinden hoor, steeds samen testen..

14. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik test al zes maanden niet, simpelweg geen testen in huis. Heb ik ook geen teleurstelling.:D

15. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nog nooit samen getest.. :)

Deel Deze Pagina