Ik moet het gewoon even kwijt..... Vorige week al een berichtje geplaatst, NOD komt voor mij steeds dichter bij. Afgelopen zondag en maandag de hele dag en avond ontzettende krampen gehad, net alsof ik ongi zou worden. Maar het zet niet door. Dinsdag was het zo'n beetje helemaal weg. Toen kon ik lekker even wat gaan doen, en m'n gedachten ergens anders op storten. Vanmorgen zo vanuit het niets steken in m'n borsten naar m'n tepels toe. Dit zeurde de hele dag door. En weer van die ongi krampen. Ik word er zo moe van... Ik kan moeilijk in slaap komen, wordt een paar keer wakker 's nachts en weer moe wakker 's ochtends om weer lekker te gaan werken. Ik weet momenteel even niet meer goed wat m'n lichaam nu van me wil. Ik word er een beetje bang en onzeker van. Kan heerlijk gaan aftellen tot aan m'n NOD. Af en toe lijdt het voor mij best tot een beetje frustratie. Ik ben niet iemand die veelal rustig kan blijven zitten. Ik doe graag veel dingen en geniet er dan ook wel van. Momenteel moet ik even naar mijn lichaam luisteren en rustiger aan doen. Ik vind het nogal heel vreemd allemaal. Sorry, ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt..... Ik voel me er gewoon vervelend van. Bah.
Vervelend he dat wachten? Nou hoop dat alle klachten komen van zwanger zijn! succes met afleiding zoeken!
Ik heb ongeveer hetzelfde.. Zit nu op 5dpo en sinds gisteren ongikrampen, maar ook heel moe etc.. Afwachten...
vervelend hè dat wachten! het lijkt allemaal veel op mijn zwangerschaps symptomen, maar het kan nog 2 kanten op..nog ff door bijten wie weet hoor! succes!
Dat wachten is slopend en je voelt ieder pijntje.. Ik probeer zoveel mogelijk met andere dingen bezig te zijn, maar gisteren was ik zo op dat ik de hele middag geslapen heb.
Wachten is stom...........zo!! Elke maand hetzelfde liedje inderdaad. En ja ik probeer ook afleiding te vinden, maar dat stomme lijf zorgt er wel voor dat je er toch mee bezig bent. En zoals vorige maand, ben je opeens 5 dagen overtijd, alles lijkt er echt op te wijzen en dan word je ongesteld.....echt heerlijk. Meid, ik snap je frustratie helemaal. Ik duim voor je dat het bij jou deze maand voor een goed doel is en dat je lekker zwanger bent!!!!!!
ik hoop het ook voor jou meid! het is pas mijn eerste echte ronde, dus mag nog niet gaan klagen eigenlijk.. Ben al wel sinds augustus 2011 gestopt met de pil, maar sinds die tijd geen menstruatie, dus ook geen kans op een zwangerschap! Nu sinds 25-5 in behandeling bij gynaecoloog, eerste menstruatie gehad en meteen al twee eitjes gerijpt! Nu afwachten inderdaad en ik ben niet goed in wachten haha
ik snap helemaal hoe je je voelt.. ben deze week ook niet vooruit te branden en voel me een soort slap.. krampen in mijn buik maar bij mij zijn ze anders als ongi krampen.. hoe dan ook.. het is niet leuk.. je wilt gewoon weten waar je aan toe bent.. ik ga zondag testen.. dan zit ik op dag 34 van mijn cyclus (2 van de 3 eerdere cyclussen ook 34 dagen 1 uitschieter van 42 dagen, mijn banner gaat uit van 42 dagen) test jij ook zondag? Liefs en succes! Loes
Hahaha wachten wachten wachten...... Normaal heb ik een zee van geduld..... Vreemd genoeg nu even niet..... Grrrrrr...... Moe ben ik ook elk moment van de dag, maar als ik 's middags in bed ga liggen slaap ik ook wel even, maar dan 's nachts weer bijna niet en doe ik 's middags geen dutje, slaap ik 's nachts net zo hard weer slecht..... Gisteravond lekker aan het klussen geweest.... Ik vond het wel tijd voor ontspanning Doet het klaarkomen van mijzelf gewoon pijn.... Ik kon wel door de grond zakken Waar dat nu weer vandaan komt? Ik wil er niet zo mee bezig zijn, maar ik word voor mijn gevoel weer vaak op het matje geroepen en tadaaah weer heel veel rare streken van dat lichaam....
Sluit me volledig bij jullie aan... Mijn NOD is 1 of 2 juli (niet zeker wegens rare ongi vorige maand) en ik sta nu al op springen... Elke maand neem ik me voor me niet te laten meeslepen en toch doe ik het. Volgens mijn vriend ben ik er te veel mee bezig maar ik vind dat wel makkelijk gezegd, het is tenslotte mijn lijf, niet? Miepjemiep, die steken in de borsten bij de tepel heb ik ook. Misschien wel een goed teken? Duim alvast voor je!!!!
Ik kan 8 juli testen ! Op verjaardag van ons nichtje, maar als het dan negatief is ben ik zo teleurgesteld de hele dag. Maar misschien komen de rode duiveltjes wel en hoeft het niet eens.. Eerder testen vind ik ook eng, maarja we zien wel hoelang ik het vol kan houden..
@podiki25 ik ga ook voor jou duimen.... Lekker zo'n wachtkamer..... Keertje wat anders dan een uurtje ergens op moeten wachten.... Gewoon 2 weken afwachten.... Scheelt dat het mooi weer is vandaag