Hallo Heb de pil 1 maand geslikt (voor het eerst) normaal menstruatie 7dgn en met pil 12 erna 2 dgn niet en erna doorbraakbloedingen ivm allergische reactie laatste 2 pillen vd pil niet geslikt 29 dec de pil voor het laatst geslikt me cyclus is gemiddeld genomen 29 dus 7e zou ik dus me regels moet krijgen (zonder pil) hoe zit dat dus met de pil en omdat ik 2 dgn eerder ben gestopt is de kans op zwangerschap ook aanwezig bedankt
Als je 2dg eerder bent gestopt kun je volgens mij ook niet zwanger raken. Wel als je midden in de pilstrip stopt. En je verhaal vind ik erg verwarrend..sorry
Snap je verhaal ook niet helemaal, maar als je doorbraakbloedingen hebt, is de pil volgens mij niet helemaal betrouwbaar. Als je dat niet hebt gehad en je hebt de laatste 2 pillen niet ingenomen, kan je niet zwanger zijn. Maar als je stopweek nu langer dan 7 dagen duurt, is de pil in het begin niet betrouwbaar en kan je dus wel zwanger worden.
Maar je hebt de pil gekregen en voor het eerst geslikt. Heeft de apotheek of de HA geen info gegeven hoe en wat als je de eerste keer de pil slikt? Die geven ze normaal wel hoor....
Ok misschien dat het aan mij ligt, maar ik snap er geen bal van. Hoe weet je dat je steeds een bloeding van 12 dagen krijgt als je de pil gebruikt, maar pas sinds 1 maand? En dan ook nog de laatste twee pillen niet waardoor je lichaam dus sowieso al van slag kan raken? Nogmaals, kan aan mij liggen, maar snap even je verhaal niet. Of ik lees het helemaal verkeerd, kan natuurlijk ook nog. En of je zwanger kan zijn.....tja alles kan natuurlijk, maar als ik het goed lees denk ik van niet eigenlijk.
Tja dat wil ik niet gelijk zeggen, maar snap er gewoon helemaal niks van en zo blond ben ik nu ook weer niet hahaha. Misschien is het handig als het verhaal iets duidelijker wordt omschreven TS?
Dus, je hebt 1 maand de pil geslikt, bent 12 dagen ongesteld geweest, daarna 2 dagen niet en daarna doorbraakbloedingen? Heb je nadat je ongesteld bent geworden wel weer de pil geslikt? Je weet dat het sowieso niet 100% veilig is de eerste keer? Al denk ik niet dat je zwanger bent.. Als je twijfelt testje doen en anders gewoon weer verder gaan met de pil
Ik zal proberen duidelijker uit te leggen ben begonnen op de dag van menstruatie 1e dag normaal duurt me menstruatie 7dgn nu met pilgebruik duurde het 12 dgn ineens weg en na vrijen bloedingen gehad door allergische reactie vd pil heb ik de laatste 2 niet meer ingenomen in overleg met ha op moment dat ik de pil niet meer innam verdwenen ook de doorbraakbloedingen zonder pil was me cyclus gemiddels 29dgn dus zou ik 7e ongi moeten worden als je de pil slikt en je stopt (stopweek) dan heb je het normaal vrij snel Nu nog geen ongi vandaar me vraag zou ik ondanks de pil hebben geslikt zwanger kunnen zijn naast de pil slik ik ook nog medicatie waardoor de pil vermindering kan geven vandaar hogere dosering
Denk niet dat het de bedoeling is dat ze weer aan de pil gaat ivm allergische reactie. Misschien een overbodige vraag, maar lees het nergens: je hebt wel die eerste maand met de pil sex gehad dus? En dan bedoel ik meer zo rond de tijd waar zonder pil je eisprong moet zitten?
Als je de 7e ongesteld moet worden, kan dat toch nog komen? Bij mij duurt het altijd 2-3 dagen nadat ik gestopt ben met de pil voordat mijn ongi komt. Dus het kan nog!
Aangezien je op je eerste ongi dag begonnen hoor je gelijk veilig te zijn meen ik... En dat je blijft bloeden is eigenlijk wel normaal omdat je lichaam aan de pil moet wennen. Daarbij ben je pas 2 dagen eerder gestopt en dus heel lang na je eventuele eisprong die je volgens mij niet gehad kan hebben..... Dus ik denk dat je niet zwanger bent......maar doe anders een test dan weet je het zeker.
Klopt esther aan de pil ga ik niet meer ivm allergische reactie ja klopt heb dus sex gehad als ik bereken bv via calculator dan was het ook rond die tijd. weet niet exact me cyclus gemiddeld wel rond de 29 maanden ervoor (na me bevalling) zat ik geregeld met me menstruatie
lov33 met de pil heb ik altijd meer bloedingen gehad als niet en dat ik doorbraakbloedingen heb gehad op 2 dagen niet van de hele stip komt ook mede door me medicatie ernaast die laatste 2 pillen vd strip kon ook geen kwaad om mee te stoppen omdat het ook bijna stopweek was
Maar je hebt dus wel de pil gewoon gebruikt zoals de bedoeling is? Behalve die twee laatste dagen dan natuurlijk. De pil onderdrukt de eisprong dus als je hem goed hebt ingenomen is het normaal gesproken geen probleem. Maar als je het niet vertrouwd inderdaad even testen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat dan zit met die allergische reactie, wat je lichaam dan doet met de pil/werking ervan. Het is lang geleden, maar ook ik werd meestal pas na 3 dagen ongi na de laatste pil (in stopweek dus)
joyce 29e is voor laats dat ik de pil heb genomen zonder pilgebruik zou ik idd rond 7e moeten worden met gem cyclus van 29 dgn
esther ivm medicatie die ik slik heb ik hogere dosering omdat de pil afbreekt denk dat er niks anders opzit als afwachtten en anders een test tegen aan gooien
jaaaren terug en erna spiraal gehad ivm pijnklachtten eruit gehaald en erna bbz gehad dus dat was geen optie meer had toen ook andere pil met dupaston en had altijd 3 weken bloedingen en 1 week niet en ha zei destijds achteraf dat de pil te licht was en nooit veilig was vandaar nu hogere dosering