Hey meiden, Misschien even een raar vraagje; Uiteraard gaat het goed tussen mij en mijn vriend anders hadden we zeker de stap niet genomen om voor ons eerste kindje te gaan, maaar..... Ik ervaar sinds we echt bezig zijn voor ons eerste kindje dat het NOG BETER gaat tussen ons.. het lijkt wel alsof we nog meer verbonden met elkaar zijn en intiemer (ofcourse klussen hihi ) maar ik bedoel het meer op emotioneel/mentaal gebied. Dat je op een of andere manier nog meer met elkaar verbonden bent en nog meer je liefde toont.. zo fijn! Vraag me af of dit aan ons ligt of dat meer mensen dit ervaren?
Ja dat hadden wij toen ook! En ik moet zeggen dat nog wel steeds zo is nu we samen een kind hebben. Maar tijdens proberen zwanger worden was het meer ook meer dan nu bij tweede.
Ja heel fijn hè mamalap. Het is een onbeschrijfelijk gevoel... het is vooral heel erg voelen dat je je zo voelt Geldt trouwens echt voor beide partijen hoor, mijn mannetje is ook veel aanhankelijker.
Ik ervaar juist het tegenovergestelde Sinds we serieus bezig zijn ben ik echt een heks en obsessed. Avonden lang in m'n eigen schulp kruipen achter de laptop, s'avonds tijdens klussen ben ik alleen maar bezig met het raakschieten terwijl hiervoor de seks uitermate fijn was! Zo'n beetje iedere dag testen met welke test dan ook en na de eisprong weer ieder gegeven moment achter de laptop en ik duld geen aanraking dan. Vind mezelf echt niet leuk zo maar geen idee wat ik eraan kan doen. Ga vanmiddag even shoppen als afleiding, voel me echt n kluizenaar Wilde hier trouwens ook net een topic over openen
Screamxme wat rot voor je!! Kan me voorstellen dat je dit niet wilt en het gewoon gezellig wilt hebben met je partner. Ik zou er eens serieus over praten en hem duidelijk maken dat je helemaalniet zo wilt zijn.. zo krijg je nl ook meer begrip van hem. Tevens kunnen jullie dan ook samen op zoek naar een oplossing en duidelijke afspraken maken. Misschien heel gek bij mij hoor.. heb er jarenlang naar uitgekeken om eindelijk te beginnen en daarbij met tijd en wijlen ook obsessed bezig. nu we eenmaal bezig zijn heb ik eenn soort rust over me heen gekregen en ben ikner niet meer zo mee bezig met testen en heel het zwanger worden. Ik heb nu zoiets van het komt wanneer het komt.. In ieder geval veel sterkte meid! Communicatie is zo belangrijk in een relatie
Bedankt voor je reactie. Heb ook besloten even een goed gesprek aan te gaan..helaas door allemaal gezeur wat weer tussendoor komt lukt dit waarschijnlijk pas zondag jammer genoeg. Weer iets waar ik nu weer heel erg van baal. Maargoed ik heb het wel nodig dat ik even een schop onder mn kont krijg..daar bedoel ik mee dat bv jij nu even duidelijk vertelt wat belangrijk is om te doen. Thanks
Graag gedaan meid.. Daarbij spelen je hormonen ook een rol dus in die zin kan jij er ook niks aan doen. Het is vooral belangrijk elkaar niet uit het oog te verliezen en hem te vertellen dat hij geen dekhengst voor je is, mannen kunnen dat al snel denken wanneer jullie bezig zijn zwanger te worden. Ik laat bewust niet weten wanneer ik vruchtbaar ben omdat ik hem dat gevoel niet wilt geven . Vertel hem hoeveel je van hem houdt en dat hij op de eerste plaats komt zodat hij zich niet achtergesteld gaat voelen en laat hem dat ook duidelijk merken aan bijv een spontane kus, knuffel, zeggen dat je om hem geeft. En misschien even een tip voor jou ondanks dat je wilt dat het zsm raak is.. laat de testen even liggen en geniet gewoon van elkaar, dan zul je zien dat de sex ook veel ontspannender is en je echt geniet van hem, van jullie samen! Laat je me weten hoe het is afgelopen? Als je iets wilt vragen of ff je ei kwijt wilt pb me maar hoor. Ben geen relatie deskundige maar heb wel in hetze schuitje als jou gezeten nog voor het zwanger worden.
Ik ga er volgende maand echt mn best voor doen. Wil ook eigk niet testen maar heb onregelmatige cyclus en voel mn ei niet.. dan kunnen we wel om de dag klussen maar ga je dan, als t niet raak is, jezelf de schuld geven omdat je niet getest hebt??
Ik merk dat wij ook closer met elkaar zijn nu we voor een 2e kindje gaan. De laatste keer dat ik ongesteld was geworden waren we er allebei een beetje 'ziek' van hihi We praten er best veel over en dat voelt echt goed Mijn man wil het net zo graag als ik!
Wij gaan voor onze eerste. Ik was on het begin ook geobsedeerd en als ik ongesteld werd was ik echt goed depressief. Manlief werd niet op de hoogte gehouden dus hij wist niet wat er met me was. Goed gesprek gehad en ook lieve dingen van zijn kant zoals m'n benen omhoog houden na de daad XD hij begon er zelf vaak over met vragen van wanneer ik ovuleerde etc. Daardoor merkte ik dat het meer bij hem leeft dan ik dacht. We hebben er nu onze draai in kunnen vinden want ik genoot de eerste paar maanden ook niet meer van de seks en manlief ook niet, dus ben nu wel blij met waar we nu zijn
Wat fijn! Dat je op een gegeven moment elke x teleurgesteld bent kan ik me zeker wat bij voorstellen. Goed dat jullie hierover met elkaar praten. Mijn man weet ook nergens van en dat wil ik bewust zo houden om hem niet het gevoel te geven dat hij bij tijd en wijlen 'zaaddonor' is. In plaats daarvan hebben we gewoon veel intieme momenten en genieten we gewoon van elkaar.. We hebben allebei zoiets van het komt wanneer het komt, moet wel zeggen dat ik pas in de tweede ronde zit en bevoorrecht ben want als we in oktober nog niet zwanger zijn moet ik terugkomen van de gynaecoloog, bij de meeste mensen is dat pas na een jaar het geval... Ik merk ook dat hij er op zijn manier mee bezig is en hij komt ook hier en daar aan aan met wat dingen zoals al plannen maken hier en daar om het huis aan te passen als het zo ver is e.d. en hoe we de babykamer willen enzo Wij hebben trouwens zelfde dag nod! Ik ook 8 juli. Wanneer verwacht je je ei? Ik rond 25 juni.
IK OOK! Ik heb nog nooit helemaal gelijk gelopen met iemand Schattig vind ik het als je door hebt dat je vent er op zijn manier toch ook mee bezig blijkt te zijn
Heel herkenbaar nu voor de tweede is hij alvast begonnen met zolder opknappen, dat word onze kamer. Als ik dan zwanger mocht worden, hoeft hij alleen kinderkamer voor dochter te doen. En de baby kamer komt dan vrij. Daar begint hij vanuit zichzelf al mee, de schat.
Hahah jaaa lief hè als ze er op hun manier mee bezig zijn. Zijn beste maatje heeft die ook al ingeschakeld met e.e.a. @papillon noir jaa leuk dat we allebei tegelijk lopen! Het zou een leuk verjaardagscadeau zijn een positieve test in handen.
Was hier inderdaad ook zo! En tijdens de zwangerschap nog meer! Vl liet me ook echt bijzonder voelen. Nu nog steeds hoor ^^ Lekker van genieten!