Goedemorgen, Ik ben Chantal en zou graag wat willen vragen. Ik had 19-08 mijn menstruatie moeten krijgen maar is uitgebleven. Tevens heb ik 2,5 week geleden beetje donker (bruinig) bloed verloren. 3 dagen voor menstruatie last van de volgende dingen : - Pijnlijke Tepels. - Flinke Hoofdpijn. - De gehele dag misselijk met vlagen (in ochtend heel erg). Ik heb dit nog nooit eerder gehad allemaal de afgelopen jaren. Ik ben nu ondertussen 7 dagen overtijd, Geen enkel spoor van menstruatie te bekennen. Ik heb ook wat kwaaltjes erbij gekregen, - Steken in mijn borsten. - Steken in mijn lies. - Stemmingswisseling (best erg). - Ik ruik dingen die ik normaal niet zo snel zou ruiken. - Veel moe. Ik heb getest op 19-08 Negatief. Ik heb getest op 20-08 Negatief. Ik heb getest op 22-08 Negatief. Ik heb getest op 24-08 Negatief. Toch denk ik dat ik zwanger ben. Ben nog nooit zolang overtijd geweest. En voel mij ook totaal anders als dat er een menstruatie aan zit te komen. Wat denken jullie? Liefs, Chantal
Hoe lang duurden je laatste cyclussen? Al lang gestopt met de pil? Gezien je talloze negatieve testen vrees ik toch echt dat je niet zwanger bent, maar dat je wellicht een langere cyclus hebt. Zwangerschapssymptomen ontstaan namelijk door HCG. En dat zou je dan terug moeten zien op een zwangerschapstest! Jouw zwangerschapstesten geven echter aan geen HCG te detecteren..... Anders zou je nog een bloedtest kunnen vragen aan je huisarts.
Hallo.., Mijn cyclus duurt normaal 26 dagen. Heb dit echt nog nooit eerder gehad. Zolang overtijd of me zo anders voelen dan anders. Zelfs niet bij mijn eerste 3 zwangerschappen.. En al 13 maanden gestopt met de pil. Vanaf dat moment ook eigenlijk regelmatige cyclussen gehad.
In je eerste alinea zeg je dat vandaag je menstruatie moest begnnen en later heb je het over 7 dagen overtijd Welke is het nu? Hoelang ben je van de pil oid af? Hoe weet je dat je overtijd bent? Weet je wanneer je ei was?
mijn ovulatie heeft rond 5 augustus plaats gevonden, Denk dit ook gevoelt te hebben. En hoe ik weet dat ik overtijd ben... ?? Hoe wist u dat u overtijd was ?? Ik hou altijd alles netjes bij. Normaal gesproken is alles precies op tijd en ook goed op de dag. Maar nu dus al 7 dgn te laat.
Ik wist dat overtijd was omdat ik temperatuurde en dus exact wist wanneer mijn eisprong was. Dus een beetje een rare reactie van je omdat wij meer info van jou nodig hebben voor een goed antwoord en daarom vragen stellen. Je hebt dus ovulatietesten gedaan?? En die was op 5 augustus positief?? 9 vd 10 keer voelt men niet de eisprong maar het groeien van heg eitje vlak voor hij springt.
Ik herken je verhaal. En is hij al doorgebroken of zit je nog in onzekerheid? Ik heb ook 2 x een negatieve test gehad, en ook bruine afscheiding gehad.