4 dagen overtijd..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melis123, 27 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melis123

Melis123 Lid

21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Hallo dames,

Ik maak mezelf helemaal gek.. Ik had afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, heb wel de kwalen (buikskrampen, goede stoelgang, zurende onderrug)

Omdat ik mezelf gek maak, moet ik nog even wachten met testen van men vriend, afgelopen dinsdag en woensdag ochtend was de zwangerschapstest negatief.

Mijn vorige cyclus was 30 dagen, dat zou dus gister zijn geweest.

Zou ik nog even wachten, maandag of dinsdag testen mocht de vloed nog niet zijn langs gekomen;)..
    Wat denken jullie?

Alvast bedankt,,

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Tja ik zou zeggen dat je nu al kan testen. Het liefst morgen ochtend met ochtendurine.
    En anders braaf naar je vriend luisteren en maandag testen. ;)
    Maar waarom denk je dat je woensdag ongesteld moest worden. Terwijl bij je vorige cyclus gisteren je ongesteldheidsdag moest zijn?

3. Melis123

Melis123 Lid

21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Bedankt voor je reactie.. Zal proberen maandag te testen, die ene dAg kan ik me nog wel inhouden..
    De kwaaltjes heb ik meestal een dag van te voren, en dinsdag kreeg ik de kwalen,. Vandaar dat ik eigenlijk woensdag had aangehouden..

4. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

oooh hell no.... mijn vriend kon echt de boom in haha, ik had zeker vandaag getest, daarna waarschijnlijk zondag en maandag ook nog.... Als je inmiddels niet ongesteld bent.... ;)

5. Melis123

Melis123 Lid

21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Haha ja zo denk ik er dus ook over! Haha maar heb nieuw voorraadje zwangerschapstesten ingeslagen, mocht ik toch deze week ongesteld worden. Gaan we beginnen met de ovulatietesten,.. Ik probeer het nog even vol te houden.. Maar blijft moeilijk!!

6. Dobbelsteen

Dobbelsteen Actief lid

1 jan 2016
    123
    11
    18
    Als je, zoals jij zegt, jezelf helemaal gek maakt dan zou ik nu al testen.

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    en hoe is het nu?

8. Melis123

Melis123 Lid

21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Vanmiddag klein druppeltje bloed in me inlegkruisje.. Maar tijdens het plassen kwam er geen bloed mee.. Mocht dit zo blijven, ook aankomende nacht, dan toch morgen maar een testje wagen!:D

heeft 1 van jullie misschien ervaring met de test vd action? Kon gister bij de kV niet terecht ivm veel bekenden hahaha.;)

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier 10 dpo een lichte streep op de test van de action. Doen het prima en al helemaal als je overtijd bent :) spannend!!

10. Melis123

Melis123 Lid

21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Ja dat zeker.. als ik ongesteld ben is het meestal gelijk veel. Overstroming eigenlijk gewoon;).
    Nu maar enkele waterige druppels.. morgen maar testje wagen! Fingers crossed!:D

11. Melis123

Melis123 Lid

21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Helaas, vanmorgen weer paar druppels. Testje gedaan maar is negatief...
    Thanks meiden voor de hulp!

12. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ben je ook pas met de pil gestopt melis?? Ik ben in december gestopt. Vorige ronde cyclus 30 dagen en deze cyclus was ineens 34 dagen. Kan dus erg schommelen int begin ;)

13. Melis123

Melis123 Lid

21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Ja klopt! Ik ben ook in december gestopt. Dit is nu mn tweede 'officiele' vloed.

Deel Deze Pagina