Ik heb dus vrijdag voor het eerst getest en toen gaf ie een licht streepje, zaterdag gaf de digitale zwanger aan. Vandaag weer getest in de hoop dat het streepje wat donkerder zou worden, maar hij is nog steeds heel licht. Wel aanwezig, maar gewoon heel licht. Wanneer hoort deze donkerder te worden? Ben bang dat ik straks een vroege miskraam heb en dat ie daarom zo licht blijft aangeven omdat het hormoon nog licht in je bloed zit?
Hoi Merleq, heb je nog digitale zwangerschapstesten? Probeer er anders daar nog 1 van. Dan kun je die streepjes gewoon negeren. Als daar zwanger op staat, moet je het echt geloven! x Luna
Haha volgens mij heb ik al vier verschillende gehad Ik heb nog wel een digitale maar die wilde ik bewaren voor later deze week Overigens zie ik nu bij meest gestelde vragen dat ik deze test 10 seconden in het potje had moeten houden ipv de 5 a 7 bij andere testen. Misschien dat dat uitmaakt voor de kleur?
Zwanger = zwanger! Ik heb met dezelfde urine een matcare-test en een cb-digitaal gedaan. De matcare moest ik tegen het licht houden om een streepje te zien en de cb gaf al snel "zwanger" aan. Voor de cb schijn je best veel hcg nodig te hebben dus ga er maar van uit dat het echt zo is. Gefeliciteerd!
Meis, ga het maar gewoon geloven Je gaat echt mamma worden hoor Die zwanger van de cb is overduidelijk
Hoi MerleQ, Ik begrijp je maar al te goed Ik test ook nog af en toe, en ben nog niet van plan daarmee te stoppen Ik test wel altijd met matcare, zo kan ik goed het verschil zien En bij mij was ie na een paar dagen toch wat donkerder, maar ik wil dattie even donker als de controlestreep wordt Hoezo controlefreak ? ik ben nl ook bang voor een vroege MK dus op deze manier kan ik kijken of mn hcg hoger wordt.. Ik ga donderdag terug testen.. kijken of ie dan duidelijker is! Heb ook nog een digi liggen die doe ik volgende week ofzo nog eens Best wel geldverspilling maar ik moet nog zolang wachten tot de echo ik wil zekerheid! Veel succes met de zwangerschap meid hopelijk blijven onze ukkies lekker zitten!
Ja, voorlopig wel maar ik ga ermee stoppen, was het ook allemaal al beu trouwens. Ik werk al enkele jaren (studentenjob) in een bakker en mn baas heeft me een vast contract aangeboden, dat ga ik aannemen Misschien begin ik over enkele jaartjes weer met de studies, nu ff on hold om belangrijkere redenen
hoi hoi ik heb ook hetzelfde als jullie hoor. ik heb voor het laats getest op 29 april (heel licht roze streepje) 30 april digi van cb: zwanger! en vandaag 5 mei weer getest met ochted urine :En test streep is nu stukken duidelijker! nog niet net zo donker als de controle streep maar wel heel erg duidelijk.
Ik deed mee als proefpersoon van zo zwanger en zag zo'n beetje om de dag het streepje wel wat donkerder worden. Gister de laatste gedaan, 16 dagen na mn eisprong en die was niet net zo donker als het teststreepje. Wacht nog maar ff een week, had nl. 1 reserve en die wil ik bewaren, maar dan wel met een hele dikke vette streep Hij was in het begin trouwens net te zien en gister was i bijna net zo donker, dus het wordt idd wel elke dag meer. Had ook nog niet zoveel last, totdat de schoonmaker net ff een liter citronella in het dweilwater heeft gegooit en hier ging dweilen :-& ach is toch weer een teken dat ik zwanger ben, alleen beetje balen dat ik pas net zwanger ben, wordt dus waarschijnlijk nog veeeeeel erger