oooo je moet echt een zangerschapstest doen!!!!! Je hebt half mei misschien gewoon je piek gemist met de testen.. huphup testen!!!
Whaa nee ik heb er liggen.. Moest ff boodschappen doen enzo Laat wel weten als ik straks ga testen Brrr
had in nod topic al gelezen ha het echt niet verwacht.. misschien dan inderdaad een laat ei maar dan nog zijn 4 dagen positieve ovus wel lang volgens mij.. ben benieuwd hoe het afloopt allemaal..
Ja ik ook, ga dan toch maar uit van een NOD midden juni... Hoop dat me testen morgen al binnen zijn, stom, dacht dat ik nog had, bleken zwangerschapstesten te zijn.. En gaan we verder testen maar..
welke test heb je gedaan meid? Dan toch je ei die binnen 48 uur komt? je laatste test is positief en de andere 3 bijna lijkt het dus toch maar verder met ovutestten..................
Ach, lichaam zit raar in elkaar denk haha Blijven maar testen en klussen dan @smiley: normaal heb ik altijd 1 zo een test, met een gelijke of donkerdere streep, dat is altijd mijn positieve test. Op dagen ervoor of erna altijd heeeel licht streepje, dus negatief. Dit heb ik nooit eerder gehad.
Idd vind ze ook vrij donker hoor voor alle 4 de testten, alleen de laatse is wel donkerder. Blijft apart al 4 dgn lang, aangezien je cyclus een zooitje is maakt het nog lastiger. Hoop dat ze snel negatief worden, of dat je alsnog positief test met een zw schapstest
Ook van 123thuistesten.nl Hebben altijd prima gewerkt, dus twijfel daar eigenlijk niet aan. Ja bizar, altijd regelmatige cyclus van 30/31dagen.. Nja, we wachten maar af, kan er niet meer van maken he