Hoi meiden, Vandaag zit ik op cd 11. Op cd 6 heb ik al mijn ovulatie gehad ( gevolgd dmv echo's bij gynaecoloog ). Zojuist had ik tijdens de toiletgang een grote klodder/sliert gelig taaiig slijm maar wel enigszins rekbaar. Ik herken dit niet ( in ieder geval niet in die hoeveelheid). Is dit normaal na de eisprong of kan dit op een evt innesteling duiden? Ik hoor graag wat ervaringen Groetjes Marielle
ik ben juist altijd droog na eisprong, tot 2 dagen voor mijn menstruatie doorbreekt dan word het creme-achting
Hier altijd witte afscheiding en vlak voor de eisprong doorzichtige plakkerige afscheiding. Ik weet dus echt precies wanneer de eisprong is/eraan komt. Dit is nu mijn tweede zwangerschap maar tijdens de innesteling geen veranderingen.( weet nooit precies wanneer de innesteling is natuurlijk maar geen veranderingen gemerkt ) Succes!
Hier na ovulatie altijd een beetje waterachtig en wit. Tussendoor zit er dan een wat dikkige witte klodder. En daarna weer waterachtig wit, totdat het rood wordt.
Vanaf vanavond ineens weer veel 'vruchtbaar slijm' . Weer erg glibberig, sorry voor de details.. 🙈 wat dat dan moet betekenen weet ik ook niet. Wel af en toe wat schokjes-stroom achtig onderin de buik.
Nu weer geel dik kleverig. Wisselend dus.. lijkt me sterk want woensdag voor het laatst een echo gehad. Toen deden de rest van de eiblaasjes het nog maar rustig aan.