Meiden...!! Ik heb gisteren een zw test gedaan in het ziekenhuis en eerder ook thuis. Beiden waren negatief. (Laatste ongi 4 nov.) Vandaag dus op cd 40. Nooit eerder is mijn cyclus zo lang geweest, ja toen ik BV gaf aan mijn jongste. Ik ben 31 jaar en probeer nu 9 maanden zwanger te worden van een 3e kindje en nog geen resultaat. Heb 2 zoons op natuurlijke wijze gekregen. Sinds ik een traagwerkende schildklier had merk ik dat er geen vooruitgang in zit. Inmiddels gestopt met thyrax (april 2011)op verzoek van de HA omdat de waardes goed waren en ik het hormoon zelf weer aanmaak. Mijn kinderwens heb ik voorgelegd aan de HA en heeft gezien mijn situatie mij doorverwezen naar de Gyn/FA. Zij hebben mij 2 labformulieren meegeven. 1 daarvan was voor de eisprong en 1 voor de FSH/LH voor op cd 3. Maar nog geen ongi te bekennen. De waarde voor de progestron/ei was echt laag, 4.10 moet minimaal 20 zijn om een eisprong te hebben gehad. Dit is echt nieuw voor mij want nooit eerder heb ik in deze situatie gezeten. Morgen heb ik een afspraak met een FA. Volgens de HA moet ik afwachten tot vrijdag om opnieuw te testen. Elke maand ongi geweest, weliswaar een langere cyclus dan gemiddeld maar wel een bloeding van 5 a 6 dagen. Wat kan ik verwachten. Wie heeft er in zo´n dergelijke situatie gezeten? Graag jullie reacties.
herkenbaar, hier ook! zit vandaag op dag 45.. voel van alles, maar komt maar geen ongi. Heb heel vage, lichte streepjes op testen..maar daar word je ook niet wijzer van.. m'n cyclus is normaal ong. 31 dagen.. Laatste ronde wel een vmk gehad. Onderzoeken gehad en alle bloedwaardes waren goed.. heb provera gekregen om menstruatie op te wekken..maar vertrouw het niet. Als m'n ei laat is, zit ik vandaag pas op 11 dpo. Als ik maandag nog negatief test ga ik beginnen denk ik..
Isis857 bedankt voor het reageren, Ik vind het gewoon vreemd omdat ik toch rond de 36cd menstrueer. Nu is het zo dat ze op cd 25 een ei zagen maar hij een beetje gekarteld uit zag, misschien was de follikel leeg. Wat ze er precies mee bedoelt kon ze niet zeggen. Ik moest gewoon wachten tot de afspraak van morgen. Ik heb nooit een mk gehad maar wel een doodgeboorte van 22 wkn. De baby groeide niet goed en bij de echo zag de gyn dat zijn hartje was gestopt. HA wil wel dat ik vrijdag test. Wat mijn zorgen baart is dat je op het internet leest dat je progestron lamgzaam moet stijgen als je zwanger bent. die van mij was 4.10 dat is laag volgens de verpleegkundige. Ik ben benieuwd wat ze mij morgen melden. Verder nooit bijzonderheden.
Haii ik nu 12maanden bezig voor de 3de mag 11 januari naar de gyn.. Hoelang deed je er bij de vorige zwangerschappen over om zwanger te worden? Ik bij de 1ste binnen 3 maanden raak en bij de 2de binnen 5 maanden..daarom snap ik niet nu weer zolang bezig ben bahh.. Hoop voor jullie ook snel duidelijkheid sucses
Hoi channie32 Ik was bij de eerste binnen een maand zwanger en bij de 2e(doodgeboorte) na 6 maanden en bij de jongste 1 maand na de doodgeboorte. En ladies is er dan helemaal niemand die wat meer kan vertellen. Ik ben zo zenuwachtig op het gesprek van morgen.
Ik had 29 juni mijn laatste menstruatie. Toen ik overtijd was natuurlijk getest. Uiteindelijk bij de dokter een test en daarna ook bloed geprikt. Niets! Ik moest toen weer wachten, want misschien had ik wel een keertje overgeslagen. Nou, nee dus. Het kwam weer niet of eigenlijk nog steeds niet. Uiteindelijk doorverwezen naar de gyn. Ze zag tijdens een inwendige echo niets geks, maar er zou op korte termijn geen ei springen. Dat kon ze zien. Ik heb toen provera gekregen om een onttrekkingsbloeding op te wekken. Dit was met 1 dag al zover (ergens halverwege september). Voor de zekerheid 3 dagen geslikt, omdat ik zeker wilde weten dat het goed doorzette. 4 weken later weer geen menstruatie. Voordat ik de gyn wilde bellen, toch een zw testje gedaan en wat denk je..... het was gelijk raak. Zwanger! Alsof de boel van binnen een soort van opgeschoond moest worden. Waarom het nu weg bleef, nog steeds geen idee. Maar door de provera is dit bij mij wel verholpen.
zit op dag 45 en nog geen ongi te bekennen. Op het gesprek had ik nog een echo gemaakt, daar was niets geks te zien en ook dat er op korte termijn geen ei zou springen. Wel labform. meegekregen om het 1 ea na te kijken. Er is gebleken dat mijn schildklier tsh waarde van 4 naar 11,8 is gestegen. dat is iets minder. Woensdag moet ik weer terug dus benieuwd wat de FA gaat doen omdat ik nog steeds niet ongi ben geworden.
Vandaag was het dan zover. Ik ben ongesteld geworden. Ik kan weer beginnen met een nieuwe ronde. Wat wel vreemd is, ik heb maar een beetje bloed. Hooguit 2x verschoond sinds ik het vanmiddag ben geworden om ong. 4 uur. Wel last van buikkrampen maar er komt amper bloed. Ik ben gewend om zeker 5 dagen te zijn en dag 1 is dan ook het meest heftigst. Misschien omdat deze maand mijn cyclus 45 dagen heeft geduurd???????