4 dagen voor ei al (cervix)slijm hoe kan dat

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door smiley3, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Zoals de titel al zegt

heb al vanaf zondag (cervix) slijm en geen positieve ovu test (dat verwachtte ik al want dan zou me ei bijna week eerder zijn

wie heeft dat ook (of meegemaakt) als me cyclus weer rond 30 is zou ik me ei vrijdag of zaterdag hebben
    ben nu wel aan testten met ovu testten die zijn nog niet zo mooi oplopend en donker

voor mensen herkenbaar heb het anders nooit ja dag voor me ei maar niet zolang ervoor

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb het wisselend.. de ene dag praktisch gelijk met ei en andere x begint het een paar dagen van te voren al ... echter heb ik altijd rond ei meer... maar goed het is dus heel wisselend hoelang het voor ei begint..

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    @missiej dank je voor je antwoord

dus het kan dus wel al zo vroeg (cervix)slijm
    gelukkig gebruik ik ovu testten anders zou ik denken dat me ei bijna week eerder is hihi afgaan op het cervix slijm

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Heb dat altijd paar dagen voor mijn ei. Is normaal. Paar dagen voor je ei ben je al vruchtbaar, dus is er vruchtbaar slijm. Op dag van/ voor de eisprong vaak het meest.

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Dat is normaal hoor, je hebt niet alleen dat slijm op je eisprong maar op je vruchtbare dgen

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ook menstruatiepijn (niet heel hevig) maar lijkt of er met een briekriem ergens onderin me buik word aangetrokken kan moeilijk ook op me buik liggen

Deel Deze Pagina