2 maanden terug met mijn pil gestopt en sindsdien alweer een normale cyclus. Het enige dat mij wel opvalt is dat ik nu elke keer een week van te voren al flinke groeipijn heb van mijn ei. T is echt een vervelend gevoel en gaat ook pas weg nadat ik een positieve ovu test heb gehad. Dit had ik bij mijn vorige keren (voor mijn 1e zwangerschap) helemaal nooit. Meer mensen die groeipijn al zo vroeg ervaren?
Ja heel herkenbaar. Ik sta soms op de kop van de pijn. Heel irritant! Heb er zelfs wel eens de huisarts voor gebeld maar meer dan een paracetamol slikken en een warme kruik kreeg ik niet te horen.
Jep heel herkenbaar, bij mij nam jammer genoeg de pijn enkel toe. Zo erg dat ik me vaak over de grond sleepte van de pijn en seks enkel gebeurde omdat het ‘het moment was’ maar het deed zo’n pijn! Ik ken intussen wel de reden waarom, waardoor ik er beter mee heb leren leven. Maar leuk is een ander verhaal. In ieder geval ontzettend opgelucht dat in al een hele poos deze pijn niet meer heb moet ervaren
Ik had het ook maar dan niet heel hevig. gewoon aanwezig en goed voelbaar en irritant in momenten. Vond het wel fijn aan een kant want mijn ei kwam vaak pas na 3 weken of later. Door de steken had ik toch het gevoel dat er IETS gaande was / een eisprong eraan kwam.