Meestal voel je de laatste groeispurt, dan duurt het nog even voordat je daadwerkelijk je eisprong hebt. Laat je het over 2 weken weten?
Dat je cyclus altijd 28 dagen is zegt nog steeds niks over de cyclusdag wanneer je ei springt. Ik heb voor de laatste zwangerschap een paar maanden mijn cyclus bijgehouden door te temperaturen. Mijn cyclus was ook altijd 28 dagen (soms 27 of 29). En mijn lf varieerde van 10 tot 14 dagen. Hoe groot de kans is dat je nu zwanger bent kan niemand zeggen maar met 4 dagen voor je eisprong is het zeker mogelijk.
Eens met meiske, Ook al ben je regelmatig. Je bent vruchtbaar tussen dag 10 en 16. Soms zelfs eerder of later. Je eisprong hoeft niet elke cyclus op dag 14 te zijn. En nog iets hell yeah dat je ruim voor eisprong zwanger kan worden. Hier 5/6 dagen voor ei en de kleine wordt dit jaar 4 dus ja het kan.
Oké meiden bedankt. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Voel nog steeds steken rechtsonder in mijn buik.. ik vermoed toch dat mijn eisprong dus nog steeds niet geweest is. Ben toch wel nerveus...
Volgensmij als je probeert zwanger te worden is er 20%kans iedere ronde.. dus dat is best weinig.. Mijn broer en schoonzus raakte na 3weken relatie al zwanger onveilig sex gehad was net ongesteld geweest dus dachten dat t wel kon.. inmiddels een heel lief nichtje van 5 en ze zijn nog samen.. maar goed ik wil dus zeggen t kan altijd.. dus neem altijd voorzorg maatregelen maar als t welkom is zou ik zoieso gewoon rustig afwachten of je ongesteld wordt.. zo niet dan testje doen
Oké ik vind 20% nog best hoog. Maargoed ik kan nu niks anders dan afwachten. 2 weken gaan denk ik lang duren. Ik denk dat ik 6 dagen voor nod al gewoon ga testen
Warrom al zo broeg? Ik zou gewoon wachten op je en nod of desnoods een paar dagen eerder. Bij een negatieve test 6 dagen voor nod, wil het niet zeggen dat je echt niet zwanger bent. Her kan dan dus nog steeds, maar dat je te vroeg was. Ik zou wachten tot 2 dagen voor nod.
Ik denk vaak bij dit soort ongelukjes dat er bij allebei de kanten wel nog plek is voor kindje nummer 3 Anders was er ook de morning after . Maar hoeveel kans ligt aan de zaadkwaliteit van je man en van jou eitje wat toeval en wat geluk want bij de een is het gelijk raak maar de ander kan jaren doen wat jij doet en er gebeurd niks, Enige wat je kan doen is over 2 weken testen .
Dat is ook zo hoor. Van de eerste tijdens pilgebruik in verwachting geraakt en met de tweede bewust in verwachting met ronde 2.. misschien snap je de spanning nu een beetje. 6 dagen is misschien wat vroeg interdaad
Toch zwanger.. Ben wel heel blij en partner ook. Op ander topic al vermeld dat ik bruine afscheiding heb en dat is vermoedelijk dat innesteling maar ik ben bang dat t op wat anders uit draait