Ik zou hem maandag doen. Dan gaat ie dat vast aangeven. Maar pin je niet vast aan de uitslag van die test. Tis en blijft een indicatie
Super mooie testen en nu lekker genieten en op naar je eerste echo. Gefeliciteerd en spannend allemaal weer
Hihi ja het is de laatste dat ik doe Enkel nog een CB digitaal liggen voor een 3+ volgende week ❤️ Ben zo blij. Een goed begin is half gewonnen
Helemaal mee eens. Er wordt hier vaak gezegd dat goed oplopende testen geen garantie geven en dat is ook zo maar het is wel een eerste hobbel die genomen moet worden en als dat vlekkeloos verloopt, geeft dat in ieder geval moed. Wat zullen die eerste weken spannend voor jou zijn en na een 1e echo met kloppend hartje zal je nog niet uit de spanning zijn Ik zit in de bevallijst van 1-15 december en las weleens mee met jullie lijst. Vandaar dat ik het me zo goed herinner. Probeer een beetje te genieten!
Ja ik kijk eigenlijk niet zo uit naar de echo’s haha. Ik wil de tijd liefst al een paar maanden vooruit spoelen. Zal pas 100% gerust zijn bij de geboorte haha Maar ben wel al aan het genieten dat wel