Pff ik weet het nu echt niet meer........en wil het graag even delen In het kort mn verhaal. 28 februari laatste menstruatie gehad. 18, 19 maart positieve ovulatietest. Week geleden buikpij ongi krampen gehad maar geen menstruatie gehad. Vrijdag en zondag test gedaan maar negatief. Vandaag cyclus dag 40. Pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid. Zere onderrug. Geen buikpijn. Zou eigenlijk vanmorgen testen maar bij tolet bezoek bruine afscheiding dus ik dacht helaas op naar de volgende ronde dus ook niet getest. Maar menstruatie is nog steeds niet doorgezet???? Ik snap er niets meer van...... Hopen op heel snel duidelijkheid!
Ik zou dan morgen ochtend nog eens testen als je menstruatie niet doorkomt. Misschien zijn je waardes nog te laag dat hij daarom negatieve test geeft.
Vervelend hè die onzekerheid Ik heb het zelfde Ben al ruim 2 weken over tijd maar blijf negatieve test hebben Ik heb alleen maandag helder bloed verloren meer niet Morgen maar weer de dokter bellen Hoop dat je snel zekerheid krijgt
Ja, het ergste wat er is... Wachten!! Inderdaad over gewoon blijven testen, desnoods om de dag. Succes!